Onze hond heeft heel veel meegemaakt en die moet ook binnenkort onder narcose. Mn arme beestje is er de vorige x ook banger vandaan gekomen. Ik stel het al steeds uit. Onze hond heeft tandsteen en hij stinkt uit zn bekkie. Er moet echt iets aan gedaan worden, maar mn dierenarts is zelf bang voor honden en door haar houding was ie de laatste keer nóg banger en zelfs aan het grommen met opgetrokken lippen naar haar. Dit heeft ie dus nog nooit gedaan.
Jeetje! Daar ga je toch niet vanuit, dat een dierenarts bang is voor honden! Beetje raar.... Zielig voor je beestje. Kan je ook geen andere dierenarts nemen/ krijgen?
Ik ben vorige week naar mn ouders gegaan, in Utrecht, daar gaan mn ouders naar een dierenarts die echt super is. Ik had mn hond dus mee om t daar voor te leggen, maar helaas was die dierenarts op vakantie. Dus binnenkort maar weer heen en van te voren een afspraak maken. Nu eerst ben ik eind van de maand jarig en voor die tijd wil ik het niet doen, omdat mn hondje zo panisch is na een bezoekje aan de dierenarts, dat ik hem niet vlak daarna aan drukte wil blootstellen. (we hebben trouwens niet alleen mijn verjaardag, maar ook heel veel andere drukte deze maand en ik wil er ook wel helemaal voor mn hondje zijn na de narcose)
ja precies, kan ik me voorstellen. vooral als je hond al zo bang is...hopelijk kun je daar dan wel terecht (bij de andere arts) Wat voor hond heb je en hoe heet hij/ zij?
ik vind dat echt prachtige honden. onze hond is ook bang voor de dierenarts omdat hij daar met 9 weken flink is gepakt door een andere hond vorige keer hadden ze vier man nodig om even in zijn oor te kijken (ooronsteking) uiteindelijk lukte dat ook niet en moest hij een spuitje met spier verslapper.
altijd sneu als dieren bang zijn voor de dierenarts Mijn ene hond is als de dood voor de dierenarts. Ze kruipt daar dan ook altijd onder een bank of stoel en dan is het slepen om dr de behandelkamer in te krijgen! Die witte herder ( yethi) Is er helemaal niet bang voor terwijl hij toch heel veel vervelende dingen daar heeft meegmaakt. (oorontstekingen, anaalklierontstekingen,casteratie, hechte, elleboogoperatie en ga zo maar door) Maar hij blijft vrolijk naar de dierenarts gaan. Hij sleurt me er zelfs naar toe! hihihihi Als we de richting van de dierenarts maar uitgaan word ie helemaal blij! Echt een gekke hond hoor @Lykel: jeetje zeg, arme hond. Gegrepen toen ie 9 weken was Geen wonder dat ie vreselijk bang is
inderdaad we hebben ook alles geprobeerd maar blijft de dierenarst als de boeman zien en die hond moet ik niet tegenkomen want dan draait mijn hond behoorlijk door. en dan zeggen dat honden een kort geheugen hebben. Veel sterkte vandaag bij de dierenarts
Ja dank je, is een raar idee hoor, om je hond daar zo achter te laten in een hok. Hij keek me echt zo aan van: waar ga jij dan naar toe!? Neem me mee! Heel sneu
Heb hem precies net opgehaald. Ach wat een zielig hoopje is het dan zeg... Hij wankelt op de poten en zakt er steeds doorheen. Ook zitten zijn poten en zijn bek onder het bloed. Dus het lijkt heeeeeeel ernstig! Maar het is allemaal goed gegaan. Hij kwijlt alleen heel erg, dus vandaar dat bloed. En nu ligt hij hier, hij voelt zich echt ellendig! Maar goed, ff de roes uitslapen maar....