Helaas is het vandaag zo ver dat we haar laten inslapen Ze is op, maar ze heeft een mooi leven gehad al ben ik er wel stuk van. Vanavond brengen we haar weg en dan komen we zonder haar terug het zal wel rustig in huis worden zonder dat getippel de hele tijd. snoet
Ah gossie! Niet leuk om je hondenvriendje te moeten missen, maar voor haar heb je een goede beslissing genomen. Sterkte!
Ow ellendig,ik weet hoe het voelt Heel veel sterkte voor je hond de goede beslissing maar wel heel moeilijk,knuffel!
Wat verdrietig Wij moesten onze kat laten inslapen een half jaar geleden, en daar hebben wij het ook erg moeilijk mee gehad. Maar je doet het uit liefde voor het beest.
waarom neem je der niet mee en breng je der morgen naar het crematorium? zo deden wij dat altijd. Ik kan er niet tegen om dieren achter te laten in een kille omgeving waar je niets mee hebt. Misschien voor jullie verstandiger om haar ook mee te nemen.
Het is nooit fijn om afscheid te moeten nemen, zeker niet als het beestje een familielid is geworden. Maar soms moet je ook je eigen pijn opzij zetten en doen wat het beste is voor je beestje. Enorm veel sterkte vanavond!