sterkte met het verlies van jullie trouwe viervoeter.. als ik alleen de foto van jullie mooie hond al zie, met de woorden die je erbij schreef kan ik al janken... *knuf*
Ziet eruit als een echte schat! Hou er maar mooie herinneringen aan, tis altijd vreselijk als je een dier moet laten inslapen. Heel veel sterkte
Jullie kennen jullie hond het beste en weten dat het nu haar tijd is en het zo niet langer verder kan. Het voelt zo rot, maar waarschijnlijk is het wel een goede keuze om haar een verder lijden te besparen. Ze is wel een prachtige dame zeg. Heel mooi als je je kan voorstellen dat ze nu daar achter de rainbowbridge is: The Rainbow Bridge Heel veel sterkte.
Nou vanavond was het zover, de da nam er gelukkig de tijd voor en er was ook niemand meer in de praktijk. Ze was heel rustig en bij de eerste prik heb ik haar bij mijn genomen en is ze rustig gaan slapen. Bij de definitieve prik werd ze op tafel gelegd. En is ze rustig heen gegaan. Gelukkig vond de da het een goede beslissing want ze vermoeden wel dat ze is iets onder de leden had. Ze is daar gebleven en wordt door stompwijk opgehaald en wij gaan daar heen voor een indivuele crematie, en daarna gaat ze weer mee naar huis. Dilano vroeg ook meteen naar haar en dat was wel even slikken, verteld dat ze weg is. En dat zullen we nog wel een paar x moeten doen Charly onze andere hond heeft op de terug weg wel wat gezocht maar net bij het uitlaten niet meer, wij daar in tegen zullen haar vreselijk gaan missen. Mijn lieve trouwe viervoeter, rustzacht lieve Arani. 23-5-1998 - 23-3-2012
Pfff, verschrikkelijk lijkt me dat! Heel knap dat jullie dit besluit hebben genomen, daar blijkt uit hoeveel jullie van haar houden. Heel veel sterkte! Zelfs vanaf hier wordt er een traantje gelaten, dus zal voor jullie onwijs heftig zijn.
He bah wat een triest moment is dat toch! Hoe oud ze ook worden, het blijft altijd pijnlijk... Ik hoop dat je troost haalt uit de mooie herinneringen. Sterkte de komende tijd.....
heel veel sterkte. ergens hier ver vandaan , waar mensen niet kunnen gaan. daar komen honden samen zonder kwalen, waar ze lekker met andere honden in de weide kunnen dwalen. waar koekjes volop te krijgen zijn, en honden hebben daar geen pijn. daar daar is de honde hemel ver weg, en hebben ze geen pech. voor jullie is het een groot verlies en verdriet , maar voor hen is het een weg die er daar weer goed uit ziet. want weet hij kijkt al tijd met je mee, vandaar uit die hemel misschien wel met zijn twee. dus als je je ff eenzaam voelt, denk dan aan die plek en je begrijpt wat ik bedoelt.
Als ik eens broos en zwak zal zijn, en niet meer slapen kan van pijn, Doe dan wat nodig is, want och, die laatste strijd verliest men toch... Ik weet dat het je droef zal maken, dwing toch jezelf niet te verzaken, Dan, meer dan enig andere dag, blijkt wat jouw liefde echt vermag Wij hadden het jaren samen goed, heb dan voor mij die laatste moed Jij wilt toch ook dat ik niet lijd? Laat mij dus gaan te rechter tijd. Breng mij naar waar men hulp mij biedt, één bede slechts, verlaat mij niet! Houd mij zacht pratend tegen je aan, totdat mijn ogen breken gaan... Je weet, al is het later pas, dat dit heus voor mijn bestwil was Al gaf mijn staart een laatste groet, ik lijd niet meer, en dat is goed Wij waren lang elkaar zo na, laat dat je troost zijn als ik ga..... Heel erg veel sterkte hoor!
heel veel sterkte ik weet hoe jullie voelen ik heb mijn lieve viervoeter van 13 jaar oud afgelopen dinsdag moeten inslapen omdat ze ook inderdaad op was en zelf naar het crematorium gebracht en in de oven gedaan en het knopje aangezet ik wou alles zelf doen volgende dag kon ik haar asdoosje weer ophalen en staat ze nu netjes in de kast ik mis haar verschrikkelijk ook al hebben we er nog 1 rond lopen van 11 jaar oud heel veel sterkte dike knuffel