6,5 week was ik zwanger!

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Ninaaa, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninaaa

Ninaaa Lid

15 mrt 2008
    6
    0
    0
    Zwolle
    Hallo

Ik heb afgelopen donderdag avond een miskraam gehad.
    Ik wist in eerste instantie helemaal niet dat ik zwanger was en dus ook niet dat het een miskraam was.
    Ik kreeg op de donderdag ontezettende buikpijn op mijn werk dus na mijn werk thuis op de bank gezeten werd het alleen maar erger dus ben ik uiteindelijk maar lekker in bed gaan liggen , maar toen kon ik het helemaal niet meer verdragen en ben op gaan staan om naar beneden te lopen toen ik opstond voelde ik iets heel raars ik dacht meteen dit is niet goed dus ben naar de wc gelopen om te kijken en ja hoor ik had iets heel vreemd gevonden .
    Ik belde mijn moeder met de mededeling dat ik iets vreemd had wat leek op een vruchtzakje mijn moeder dacht in eerste instantie aan een bloedstol maar dit zag er heel anders uit!
    Dus de volgende dag maar de dokter gebeld en de assistente zei tegen mij dat ze waarschijnlijk dacht aan een miskraam wat ik erg vreemd vond omdat ik anders wel had geweten dat ik zwanger was dacht ik ze vroeg mij om langs te komen op het spoedspreekuur ik ben er dus met mijn moeder heen gegaan omdat ik niet wist wat ik kon verwachte.
    Ik had het ding wat op een vruchtzakje voor de zekerheid maar meegenomen voor als de dokter het wel zou willen zien en ja hoor ze zei na een aantal seconden al dat ze genoeg had gezien en vertelde mij dat ik in een vroeg stadium een miskraam heb gehad.
    Nou dat was even schrikken zeg de emoties kwam nogal los wandt k heb niet geweten dat ik zwanger dus ik heb ook gewoon alcohol gedronken.
    De dokter verzekerde mij ervan dat het niet mijn schuld is maar dat er iets mis is met het vruchtje en dat je lichaam het dan vanzelf afstoot .
    Maja op het moment was ik niet meer zo helder om te denken ik was ontzettend geschrokken van wat ze mij allemaal vertelde.
    Het blijkt dat ik al 6,5 week zwanger was en dus niets in de gaten heb gehad achteraf waarschijnlijk wel wandt heb last gehad van duizeligheid dat ik mij heel raar voelde en dat ik erg moe was, maar ik heb nooit gedacht aan een zwangerschap ook omdat ik aan de pil was en dus de maand februari heb doorgeslikt.

Na dit alles ben ik maar een dag thuis gebleven van mijn werk ik had mijn hoofd er niet meer bij en nog steeds niet helemaal ik kan het niet geloven wat er is gebeurt ik heb het er best wel moeilijk mee ondanks dat ik dit allemaal niet wist!

Zijn er misschien mensen die dit ook hebben meegemaakt?

2. Niet meer actief

Wat zal jij geschokken zijn...heel veel sterkte!

Dikke knuffel Naatje

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik was ook ongepland zwanger geraakt, maar zeker wel gewenst! Bij ons ging het later pas mis, ik wist toen wel dat ik zwanger was. De schok is idd groot. Ik wens je veel sterkte meis.

4. Ninaaa

Ninaaa Lid

15 mrt 2008
    6
    0
    0
    Zwolle

Ja ik was aan de pil vandaar dat ik ook niets geweten heb achteraf gezien wel maar daar is het al te laat voor.

Heel erg bedankt .

Liefs

5. Ninaaa

Ninaaa Lid

15 mrt 2008
    6
    0
    0
    Zwolle

Ik ben heel erg geschrokken idd en de schrik is er nog steeds wel maar langszaam word het beter gelukkig.!

Heel erg bedankt .

Knuffel.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sterkte meid in deze moelijke tijd

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sterkte!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte!

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heel veel sterkte. het leven is soms zo oneerlijk :(

10. Ninaaa

Ninaaa Lid

15 mrt 2008
    6
    0
    0
    Zwolle
    Heel erg bedankt allemaal voor de lieve reacties :)

11. Sterkte meid! Ik hoop dat je het allemaal een beetje en plekje kan geven! Je zal wel geshrokken zijn en er dan ook nog op zo'n manier achterkomen dat je zwanger was... Succes!

12. Ninaaa

Ninaaa Lid

15 mrt 2008
    6
    0
    0
    Zwolle
    Heel erg bedankt, ja ik ben zeker geschrokken ik zit er ook meer mee dan dat ik dacht.
    Ik ben vandaag ook maar naar de dokter geweest ik ga de mirena spiraal laten zetten zodat ik zeker weet dat dit mij niet meer overkomt!
    Heel veel mensen zullen dat anders zien ik wil aan kinderen beginnen wanneer ik er aan toe ben en ik het een goed leven kan geven :)

13. Lieve Nina,

Ik vind het heel goed van je dat je zulke bewuste keuzes maakt! Neem de tijd die je nodig hebt om het te verwerken! Ik hoop dat je ooit gezonde kindjes mag krijgen, als jij eraan toe bent!

Succes!

Liefs Marjolein

14. Ninaaa

Ninaaa Lid

15 mrt 2008
    6
    0
    0
    Zwolle

Dat vind ik een hele lieve reactie van je Marjolein.
    Ik hoop ook ooit gezonde kindjes te krijgen wanneer ik er aan toe bent :)

Liefs Janina

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meis, wat zul je geschrokken zijn.
    Neem lekker de tijd om het te verwerken en het allemaal een plekje te geven.
    Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina