Cadeau 2e verjaardag dochter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door eh1978, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Mijn tweeling wordt in maart 2 jaar. Nu weet ik voor mijn zoontje wel dingen, maar voor mijn dochter vindt ik het een stuk lastiger. Ik had al zitten denken aan een armbandje (maar die krijgt ze dan van ons).

Maar wat hebben jullie allemaal gevraagd/gekregen toen jullie dochter 2 jaar werd?

2. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Een aantal mensen die lezen, maar niemand heeft ideeën.

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Mijn dochtertje wordt 2 in april en wij willen haar graag 'dingen'geven voor in de tuin, een glijbaan en/of een schommel, een huisje e.d.
    Misschien ook een leuk idee voor jullie tweeling, als ze dat nog niet hebben, omdat ze daar samen wat aan hebben....?

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    keukentje
    duplo
    puzzels
    loopfietsje
    glijbaan/schommel

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier was het een babyborn pop met buggy en een prinsessenkasteel van Little people.

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze zoon alvast een nieuw bed gegeven. Maar omdat wij het niet leuk vinden dat ie niks meer uit te pakken heeft komen er nog wat kleine cadeautjes bij om uit te pakken. Ik heb al een pyjama. En er zal nog wel Duplo bijkomen denk ik. Maar ja ik heb een zoon dus eigenlijk heb je niet veel aan mijn bijdrage.

7. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Een keukentje is idd een goed idee, wij hebben ons dochtertje een Hello Kitty keukentje gegeven voor de kerst en dat is een groot succes!
    Met de agua doodle wordt ook leuk gespeeld.

Deel Deze Pagina