onze Jasmijn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jasmijn1203, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dank je,hier is de tp heel raar verlopen omdat mijn zus een dag ervoor is overleden heel plotseling. Ik wilde eigenlijk geen tp maar iedereen zei dat we het door moesten laten gaan ook omdat mijn zus dat gewild zou hebben dus uiteindelijk wel gedaan al voelde het heel dubbel. Helaas is deze poging ook niet gelukt. Ik had 2 dagen wel een heeeeel licht streepje maar daarna weer een witte test. We hebben nog 2 cryo's maar weten nog niet of welke doorgaan of eerst een pauze nemen. We hebben zoveel meegemaakt in een jaar tijd.

2. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hoi,

Vandaag was dan de dag, een dag vol rara gevoelens.
    Vanochtend gingen we richting het Radboud, we krijgen dan bericht over de uitslag van Jasmijn. Ik voel mij misselijk en best wel bang van binnen en dan onderweg het telefoontje. Ja we hebben een terugplaatsing jippie ohh wat moest ik huilen en voelde ik mij opgelucht. Met een goed gevoel gingen wij ons gesprek in bij het Radboud. Daar kregen wij ook het nieuws te horen dat wij niet ergens een drager van zijn. We hadden pech is de uitslag. Voor onze Jasmijn was het helaas niet mogelijk om gezond te groeien, wel kunnen we de rust nu vinden en weten wij dat we met een goed gevoel deze nieuwe periode in gaan.
    Vanmiddag was het dan zover de terugplaatsing. We kregen te horen dat van de twee rietjes waarvan 1 rietje met twee embryo's terug geplaatst gaan worden. We hebben dan nog 1 rietje in de vriezer. Ook kregen we te horen dat het 2 delig waren en 1 graad, dus twee toppers. eentje deelde al door naar 4, het ziet er goed uit.
    Maar ja nu komen andere spannende dagen, maar wie weet wordt vaderdag een dag om heerlijk van te genieten, dan mag ik testen.

Liefs ikke

3. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Ik ben zo boos en zo verdrietig waarom, waarom zij wel en ik niet.
    Dit zijn de woorden die ik in mijn hoofd roep, wanneer ik vanmiddag van een vriendin te horen krijg dat ze is bevallen van een prachtige dochter. Ik vind het zo mooi dat zij een kind hebben, dat zij zoveel geluk hebben. Ze zegt zelf tegen mij dank je wel voor je telefoontje, het is zo knap dat je me belt om te feliciteren.
    Maar waarom, waarom ik niet.
    Nu op dag 13 na cryo terugplaatsing en heb negatief gestest. Eigenlijk mag ik pas testen op 16 juni, maar ik weet uit ervaring dat je eerder kan testen. Ik gebruik ook Utrogestan en die kan de nod tegen houden. Ik heb al kvk5 en een cb getest. Verder heb ik de hele week weinig last van mijn lichaam. Meer ongeduldig gevoel in mijn lijf maar verder niks. Ik weet in mijn hart dat het niet gelukt is. Maar toch zal ik morgen en overmorgen een test doen. Tot het maandag is en dan is het klaar.

Mezelf groot houden bij anderen wordt iedere dag moeilijker en de tranen houd ik nu nog voor mijzelf. Maar toch de vraag waarom zal nooit beantwoordt worden.

Morgen een weekendje weg, heerlijk samen met onze dochter lekker pleite even niks dan alleen pret en gezelligheid.

Deel Deze Pagina