Kim, wat vreselijk voor jullie. Gecondoleerd met dit ernorm grote verlies. Ik wens jullie veel sterkte toe.
Lieve Kim.. Als ik dit verhaal zo lees krijg ik toch weer tranen in mn ogen en een brok in mn keel! Wat jou is overkomen is zoooo oneerlijk! Wat hadden we jou kindjes graag leren kennen. Je bent zo'n sterke meid,We zijn trots op jullie! Je weet dat we er voor jou zijn,en je altijd zullen steunen! Love you.. Kuss Charis & Peetoom Thomas..
kim, wat een indrukwekkend verhaal zeg, poeh. Ik vind het heel mooi om te lezen dat jullie het gevoel hebben een goede keuze te hebben gemaakt. Kan me voorstellen dat dat ergens een stukje rust geeft. Heel veel sterkte de komende tijd. Rachel
Gecondoleerd met het verlies van jullie jongens, ontzettend triest! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Met tranen over mijn wangen wens ik jou en je man heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.
Bah zeg voor jullie is de maand november ook al zo'n k**maand. Meid heeeeeeeeel veel sterkte en ik hoop dat jullie de feestedagen goed doorgekomen zijn. groetjes Cindy mama van Ties* (overleden 20nov)
hey meid wat ontzettend zwaar voor jullie om te lezen dat jullie zoontjes helaas niet bij jullie mochten blijven tenminste niet hier op aarde ik hoop dat je weet dat ze ondanks alles altijd bij jullie zullen blijven wens jou en je man heel veel sterkte en warmte toe de komende tijd veel liefs nathalie
Pfffffffff ik krijg kippevel en tranen in me ogen bij t lezen van je verhaal heel vel sterkte met t grote verlies!
Lieve Kim, Ik lees je verhaal met tranen over mijn wnagen, ben zelf mijn 2 jongens verloren in oktober na 23, 5 week zwangerschap. Je kunt me vinden op http://dees75.hyves.nl/ als je over je vredriet wil schrijven...
jeetje zeg, wat een verhaal, niet 1 maar 2 kindje verliezen, wat een enorm groot verlies. Heel veel sterkte gewenst.....