Op 11 december 2008 om 19.57 is onze Luna geboren in het Flevoziekenuis te Almere na een zwangerschapsduur van 23/5 dagen... ze woog 165gram,en was 18cm. Na een zware onzekere periode van onderzoeken echos en veel wachten hebben we de knoop doorgehakt Luna groeide helemaal niet meer,door een placenta die niet goed functioneerde... Donderdagochtend is de bevalling opgewekt en savonds om 18.00 zijn mijn vliezen gebroken en later is Luna geboren... Het was het mooiste moment van mijn leven toen ik haar voor het eerst zag en in mn armen had... helaas leefde ze niet meer en is ze door het geweld van de weeen gestorven bij mamma in haar buik, ze zag er wel vredig uit toen ze in mn armen lag ze had mijn gezicht en mn vriend zn lippen,het is allemaal heel snel gegaan. Nu ligt Luna nog bij ons thuis in de koelkast...maar donderdag 18 december wordt ons meisje gecremeerd in besloten kring... Maar tot donderdag geniet ik (en mn wederhelft)nog van haar aanwezigheid...
Wij missen Luna vreselijk en ondanks dat haar geest al naar de hemel is gerezen,voel ik haar warmte,liefde en stralen door mn ziel... vanaf het moment dat ze in mn buikje is gekomen is al het goede in me naar boven gekomen,het was de mooiste tijd van mn leven en ik voel me tot op de dag van vandaag gezegend en vereerd dat ze tog zo lang bij me wilde blijven... Luna is mn ster,en ze heeft dingen bij me losgemaakt waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden... Op een donkere avond in december was het tijd voor ons meisje om uit haar cocon te ontpoppen...... Rustig sereen zacht en teder..... gehuld in liefde,sterren en zonnestralen... om vervolgens als een vlinder,spoedig naar de hemel te zweven... LUNA gekomen,gegaan in haar korte leven een hoop liefde gegeven ons achtergelaten met een hoop liefde hoop en geloof mama Shiva papa Joep we houden van je....ons eerste dochtertje Luna... RUST IN VREDE
Hier zijn geen woorden voor... Ik kan jullie alleen heel veel sterkte wensen met dit enorme verdriet.
Gecondoleerd met het verlies van je meest dierbare...je kindje. Heel veel sterkte de komende tijd. Luna zal altijd in jullie harten zijn. Liefs Elmo
gecondoleert met het verlies van jullie kindje wat was ze mooi zeg! ik wens jullie heel veel sterkte en kracht in deze aankomende tijd
Meid wat ben je dapper....Meid wat ben je sterk..! Krachtige woorden..die je schrijft.. Gecondoleerd mt het verlies van jullie prachtige dchter;Luna! Ik wens jullie beide veel sterkte en al het goeds toe..
mijn hoofd is altijd enorm leeg als ik dit lees. Ik heb geen woorden meer. ik vind het zo verdrietig voor jullie. Je hebt het heel mooi opgeschreven. heel veel sterkte.
Gecondoleerd met julie verlies en wat een ontzettend mooie woorden zeg! Heel veel sterkte de komende tijd! Liefs
Ik zit op mijn werk, maar de tranen biggelen over mijn wangen. Gecondoleerd met het verlies van jullie dochtertje. Ik heb zeer veel bewondering voor de manier hoe je met alles omgaat. Daar kunnen we denk ik allemaal van leren! Heel erg veel sterkte komende tijd!
Gecondoleerd met het verlies van Luna Jammer dat het niet zo mocht wezen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe nu en in de toekomst.
Wat zijn jullie toch krachtige mensen, een al respect! Wat een mooie woorden. Ik wens jullie heel veel sterkte toe nu maar ook de lange termijn. Liefs
Och meid toch, wat vreselijk! Wat een verdriet! Heel veel sterkte de komende tijd en jaren! Lieve Luna*, rust in vrede mooi meisje!
Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine Luna*. Ik wil je heel veel moed, liefde en sterkte wensen in deze ongelooflijk moeilijke tijd. Dikke knuf, je mede-april-mama Lien