Hallo meiden, ik ben erg vroeg met namen bedenken maar ik vraag mij af welke jongensnamen jullie leuk vinden. Ik zou graag 2 namen willen combineren (als het een jongetje wordt)... of heb je nog een leukere naam die ik moet weten hihi. Dit is mijn/onze smaak. Bedankt alvast!
Ik vind Mathis de leukste!! Tobin vind ik ook leuk en Levijn twijfel ik nog over, kende de naam nog niet, maar ik vind de klank wel mooi. Ik vind Silvijn bijv. ook erg mooi.
Ik heb gestemd op Levijn en Novin! Ik houd van aparte namen! Mijn nummer 1 uit jullie lijstje is: Levijn! Lief en stoer!
Ik vind levijn kwa klank mooi en je hoort hem niet vaak! maar ik hou over het algemeen van namen die je niet vaak hoort.. De tweede naam van onze zoon gaat levin worden (lijkt erop ) Dat vind ik ook leuker als levi/levy wat ook weer heel vaak voorkomt! Ik vind roan, rowen tegenwoordig heel erg vaak voorkomen...
Bedankt voor je reactie, Silvijn daar had ik nog niet van gehoord wel van Silven. Mathis, daar gaat mijn voorkeur naaruit denk ik.
Mijn vriend heeft een italiaanse naam en ik kwam net de naam Basto tegen, iemand ooit weleens van gehoord? Ik wil ook geen naam die nog nooit gegeven is... apart, kort en lekker stoer is leuk maar het moet niet raar worden zeg maar.
Thanks ja levin is inderdaad weer een andere klank We zijn er gelukkig uit en nu noemen we de baby ook al bij zijn voornaam, zo schattig Basto heb ik 1 keer eerder bij een peutergroep gehoord, maar je kan bij de voornamenbank checken hoe vaak de naam in de afgelopen jaren gebruikt is! Ik weet zelf niet of hij vaak gebruikt is Nederlandse Voornamenbank Succes met uitzoeken van een naam
Vind Basto net de mannelijke vorm van basta wat genoeg! betekend in het spaans. Als je vriend een italiaanse achternaam heeft zou ik zeker voor een mooie italiaanse jongensnaam gaan, zitten hele mooie tussen!