Hallo lieve meiden, Ik ben nu precies 19 weekjes zwanger wij krijgen een jongetje, Dit is mijn eerste zwangerschap en ben helemaal verliefd op het kindje in me buik. Wij hebben best een aparte naam en je hoort hem heel weinig ik persoonlijk ben er helemaal gek op ben wel benieuwd wat jullie er van vinden De naam is Shivano. Ik ben benieuwddd Groetjes xxx
Voor een blond met blauwe ogen knulletje vind ik het een verschrikkelijke naam. Voor een getint kindje vind ik het wel gaan.
Wij krijgen waarschijnlijk ook een getint kindje wij zijn beide halfbloedjes Dank je wel voor je berichtje
Klinkt voor mij te veel naar de wereldberoemde versnellingsgroepenmaker, maar ik ben dan ook een oerhollandse met een wielrenfiets.
Lijkt op djevano.. Niet zo mijn ding maar als jullie halfbloedjes zijn vind ik het al beter passen.. Doen wat jullie mooi vinden!
Het is inderdaad ook ieder zijn ding, Wij zijn niet zo van de standaard hollandse namen maar de meningen horen is wel leuk ,,
spreek je het gewoon uit als *shievano*? Ik vind het wel mooi hoor.. inderdaad apart maar dat vind ik juist wel leuk! als de achternaam er mooi achter past gewoon doen! je zegt net zelf dat je het een super mooie naam vind! dus volg je gevoel!
ja klopt zo spreek je het uit, Ja wij zijn nu eenmaal gewoon eenmaal van de aparte namen hihi.! Dank je wel Liefs
Ik vind het een beetje een ordinaire naam. Ik wil je natuurlijk niet voor het hoofd stoten maar dat is wel een beetje de associatie die het opwekt bij mij. Ordinair is misschien niet eens het goede woord... maar vind 'm een beetje in het rijtje: Jayleesha, Djayden, Djaysen, Dynishya, Destiny, Djorden, Angel, Djadelyn etc. vallen en dat soort namen zijn niet echt mijn smaak.
Shivano is wel een mooie naam. Die naam hoor je alleen wel heeeel vaak en soms kan het wat ghetto overkomen. Ik ben op zoek naar afro amerikaanse namen, maar ze zijn zooo ghetto vaak. But then again, Jip zou ik me kind nooit aandoen! XD
Als jullie het de naam vinden gewoon lekker doen Hier geen getint kindje maar een super blonde met blauwe kijkers met de naam Anthony ( engelse uitspraak) wat ook nouwelijks voorkomt bij puur nl kids...lekker boeiend ik vond en vind het een prachtige naam dus gegeven. Zelf heb ik ook een hele aparte( griekse) naam die ik niet gaat melden hier ivm herkenning en ben ook een blonde met blauwe ogen haha. Terug te komen op jou vraag...Go for it
Wat je zegt klopt, ik heb hem zelf nog niet veel gehoord haha, Mijn partner is ook wel een beetje van het amerikaanse ghetto, ook kwa klederdracht lage broek etc LOl.. dus het past helemaal bij ons .. En wat je zegt jip etc is gewoon niet echt ons ding .. Liefs.
Ja waarom moet het altijd zo standaard toch, Ik vind het verder ook eigenlijk niks te maken hebben met afkomst. mijn partner is half kaapverdiaans en heeft ook gewoon een ''normale'' naam die je veel hoort . Liefs
hahaha ik vind het wel een dope naam hoor. Me man vindt de namen die ik nu allemaal uitkies extra ghetto XD. Ik wil wel een afro amerikaanse naam, maar geen Deshaun en dat soort dingen hahaha.
hahaha ja precies. Maar ik denk niet dat dit platform goed is om te vragen naar de naam Shivano, omdat er gewoon niet zo van dat soort namen gehouden wordt hier. ik ben nu 21 weken en 1 dag we lopen niet ver van elkaar. Laat me raden, je komt uit rdam haha. Je vriend cabo, cabo's zitten allemaal daar
Haha inderdaad we lopen niet ver van elkaar, Mijn vriend is inderdaad een Rotterdammer ik officeel niet maar mijn moeder wel. Ik ben een Brabander. ! Grappig dat je het zegt, Ik was gewoon benieuwd wat mensen er van vonden had ook niet veel positieve reacties verwacht hahaha Liefs