Het is niet onze smaak, wij zijn meer van de hollandse namen. Maar als je inderdaad zelf getint bent en een mooi getint kindje krijgt dan vind ik deze naam juist wel heel mooi passen.
Totaal mijn smaak niet maar als jij dat leuk vind moet je dat sowieso doen! Ik vind het ook iets voor een kindje met Aziatische roots ofzo...
als ik zulke namen hoor krijg ik de kriebels. vreselijk net zoals Delano etc. nee ondanks dat ik het wel bij een halfbloedje vind staan vind ik het een aso-naam. sorry ik hoop dat je mijn mening kan respecteren.
Hmm, ik vind het ook niet zo mooi, beetje een lompe klank en ik vind de 'sh' niet zo mooi in namen. Wat vind je van bijvoorbeeld Alvaro? Andere ideetjes verder, mocht je ze nodig hebben: Aimon, Alano, Amando, Arlo, Bento, Camilo, Dantae / Danté, Dantèl, Dario, Diego, Eliazar, Eloy, Elvio, Emilio, Faro, Feo, Ibar, Inacio, Isandro, Livio, Luiz, Mano, Mareno, Maureo, Montrell / Montrel, Nardo, Neron, Nio, Novio, Orlin, Roano, Rodas, Salvino, Silvano, Silvian, Silvino, Silvio, Tabor, Tadeo, Tavio, Tiago / Thiago, Xavi, Zenon...?
Okee dat kan, Dank je wel voor de andere ideeen maar we twijfelen er niet over , was gewoon benieuwd wat andere mensen er van vonden
Het is niet mijn smaak maar dat doet er niet toe. Ik vind het geschreven als Givano een stuk mooier! Shivano ziet er zo geknutseld uit!
Ik vind het geen leuke naam en ben het met jongmama eens. Maar als jullie het een mooie naam vinden, wat doet het er dan toe?
Ik vind hem wel leuk hoor, toen ik 'm las stelde in me ook onmiddellijk een 'getint' kindje voor en dat word het dus ook echt, leuk! Het is niet een naam die ik zelf zou kiezen maar vind 'm wel leuk klinken. En in tegenstelling tot anderen vind ik 'm écht niet in het aso rijtje namen passen, echt niet.
Ik zou het zelf niet kiezen, hoewel ik wel van originele namen houd. maar denk dat het goed bij jullie past! Namen in mijn omgeving van dit genre: Djesaro, Jacey... (Half Molukse ouders) Jilaino, Livayro (half afro geloof ik) en ik vind alle namen goed bij het kindje en zijn ouders passen! Het zou pas gek zijn als jullie je kindje nu Rik gaan noemen