5 dec 2011 is mijn mama gestorven (kanker, ik was toen 24jaar oud). 2 dagen voor ze gestorven is heb ik haar nog gevraagd welke namen ze mooi vond voor een toekomstig babytje van me Ze zei toen: Lauren & Oliver (en justine maar dat vind ik maar niets ) En paar maanden later was ik zwanger en ik zou bevallen op 5 dec 2012... Jammer genoeg heb ik op 7 weken een miskraam gehad.. Nu ben ik opnieuw zwanger en het zal misschien een meisje worden (babytje lag op de buik dus we zijn niet zeker)... dus het zal Lauren worden <3
Wat mooi dat je je dochter op deze manier deze naam mee kunt geven. Het heeft nu een hele speciale betekenis.
super dat je die naam geeft! wat zal je moeder trots zijn! en goede smaak heeft je moeder zeg! mijn dochtertje heet ook lauren, ik vind het een geweldige naam. stoer, klassiek, duidelikj, internationaal. en ik moet zeggen dat ik oliver ook erg leuk vind!
Hier ook een dochter met de naam Lauren! Ben er nog steeds verliefd op en heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik vind hem dus heel erg mooi! Ik heb hem ook samen met mijn moeder gekozen alleen is mijn moeder niet overleden. Ik was alleen in de zwangerschap dus vandaar dat mijn moeder heeft geholpen met het kiezen van de naam.
Wat bijzonder zeg, ook erg mooie namen! Je kindje zal vast en zeker met alle trots de naam dragen die zijn/haar oma heeft uitgekozen!
Zou het zelf nooit zo doen (ook een dooie moeder, maar geen behoefte aan vernoeming en ik vind de naam echt iets tussen mijn vriend en mij), maar kan me voorstellen dat er wel mensen zijn die daar iets moois in zien.