maandag 16 april is om 11:27 onze kleine vent Christian geboren. ivm zwangerschapscholestase werd ik maandag om half 8 ingeleid. ik meldde me om half 8 en ging eerst weer aan de ctg. ze voelde of de boel al wat verweekt was en ik had gelukkig al 2 cm ontsluiting om 8 uur heeft ze de vliezen gebroken ( hij had wel in het vruchtwater gepoept) en half 9 lag ik aan het infuus. tot 10 uur deed het weinig maar had om half 11 toch al wel 5-6 cm. toen ging het erg snel en om 10 over 11 was het 8. weeen waren pittig maar toch goed te doen. om iets voor half 12 voelde ik druk en mocht ik persen. nou dat heb ik gedaan! ik heb een hap lucht genomen, alles wat ik in me had verzameld en heb hem er in 1x uitgeperst pffff hij leek wel een meter lang maar tenslotte was ie er dan toch..... het manneke was zelf ook zo flabbergasted dat ie niet huilde..... hij keek zo verbaasd en hij was helemaal paars, had ook de navelstreng om zijn nekkie. hij wilde niet gaan huilen wat ze ook deden dus hij heeft heel even zuurstof gehad maar na 10 minuten begon ie bij te komen en ging ie piepen ( huilen kan ie nu nog steeds niet) hij woog 2780 gram en is 48 cm. dronk gelijk goed en hij houdt zich perfect warm... we zijn 1 dagje en nachtje in het ziekenhuis gebleven en toen mochten we naar huis.... nu zijn we vanaf dinsdagmiddag thuis en hij heeft vanaf die tijd alleen maar geslapen en gegeten. in bad en in de emmer vind ie heerlijk. zijn zusjes zijn apetrots op hun broertje en wij ook. tis een heerlijke kleine vent. we hebben een lieve kraamhulp dus volop genieten...
He!!! Zie dat je bevallen bent!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje/broertje! Geniet ervan meid!!! Liefs Deb
Ow meisje wat klink je gelukkig in je verhaal, wat ben ik blij voor je! Geniet er lekker van en laat je maar goed verwennen, proficiat!!