Ahhhh wat ontzettend vervelend. Moet er niet aan denken dat ik mijn katjes zou moeten missen. Heel veel sterkte.
Wat verdrietig en wat goed dat jullie die keuze voor hem hebben gemaakt. Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel!
Sterkte Wij hebben kort geleden het zelfde meegemaakt met onze poes wij gaan op vakantie we komen terug en onze poes is overleden vrij plotseling. Het is nooit prettig om zo'n beestje te moeten missen het hoor toch bij je gezin.
sterkte meid! weet helaas ook hoe het voel. Jammer dat je er niet langer heb kunnen van genieten zoo jong vreselijk. Was zeker h.c.m ? nogmaals sterkte
Het was inderdaad HCM Baylee. De dierenarts keek al erg bezorgd toen ze alleen nog maar geluisterd had.. Na de foto's kwam ze met een nog bezorgdere blik terug. Je verwacht het gewoon niet.. Zo'n jong beestje.. Altijd spelen, rennen, tieren.. En lekker in dekentjes kruipen om te slapen uiteraard Wou net een dekentje van de bank pakken en automatisch kijk ik eerst of Flip er niet in ligt zoals hij altijd deed.. Van die dingen.. HCM.. stiekem was ik er al een beetje bang voor. Je gaat toch googelen en de symptomen kwamen wel erg goed overeen.. Toch hoop je dat het iets kleins is zoals wormen ofzo.. Hij heeft een mooi plekkie gekregen bij mijn schoonouders in de tuin..
Wel even de fokker op de hoogte brengen zodat hun ook maatregelen kunnen nemen. Het is triest maar je doet er niets aan helaas jammer dat hij nog zoo jong was sterkte