Kan ik hier nog iets aan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi!

Ik heb veel nieuwe kleertjes voor mijn zoontje bij de H&M besteld.
    Via de site kan je het pakketje(postnl) volgen..
    Nu staat er dat ze morgen tussen half 10en half 6 komen.
    Ik ben helemaal niet thuis morgen!
    Ik heb al een keer een heel ge-emmer gehad met pakketjes die kwamen terwijl ik er niet was.
    Wat kan ik hier nu aan doen?Kan ik ze bellen om een tijd te vragen of kan ik vragen of het gelijk naar het postkantoor wordt gebracht zodat ik het kan ophalen?

Who knows?

Tnx alvast :D

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oeeeh, balen dat weet ik ook niet. Bezorgen ze het niet bij de buren? Dat word bij mij altijd gedaan, maar ik heb ook altijd de zelfde PostNL man.

3. Ja zou het helpen als ik een briefje op de deur plak dat het naar de buren mag? Officieel mag dat geloof ik niet meer zomaar..

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb ook niet zo lang geleden nog pakketjes besteld die gewoon bij de buren werden bezorgd ook van de h&m.

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb toevallig hetzelfde. Pakket wordt morgen bezorgd als ik er niet ben. Ik heb daar ook vervelende ervaringen mee (wel andere bezorgdienst). Toen kwamen ze 3 keer terwijl ik niet thuis was en daarna stuurden ze het automatisch retour. Grrrr. Ze boden het niet bij de buren aan en ik kreeg zelfs geen briefje in de bus.
    Net even gekeken, je kunt een mijn pakket account aanmaken op de site van tpg (of hoe heet dat tegenwoordig?) Ze komen het dan wel 1 keer aanbieden (morgen dus) maar daarna kun je met de code die op het briefje wat de bezorger in de bus doet een andere tijd afspreken. Voor morgen heb je dus ws pech (en ik ook) maar het briefje ophangen dat ze het bij de buren mogen bezorgen kan natuurlijk ook. Ik doe dat liever niet, dan is het zo duidelijk dat we er de hele dag niet zijn... Ik hoop iig dat de bezorger het sowieso bij de buren aanbiedt. Wij krijgen ook wel eens pakketjes van de buren aangeboden dus ik heb goede hoop.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Tegenwoordig krijg ik als ik niet thuis ben een briefje door de brievenbus waar op staat dat ik dus niet thuis was en dat ik via internet een nieuwe afspraak kan maken,die je dat niet dan wordt het pakket de volgende dag weer aangeboden.

Dat is nieuw bij tnt.

Briefje buren doen ze niet meer geloof ik,misschien als je in Urk woont dat ze daar wat makkelijker zijn:D

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

h&m word bij mij altijd bij de buren bezorgd als ik er niet ben.. en als ik twijfel hang ik altijd een briefje op: bezorgen bij buren aub

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wordt hier ook altijd bij de buren afgeleverd...

9. Miriam1988

Miriam1988 Actief lid

10 aug 2011
    140
    18
    18
    Vrouw
    Nagelstyliste
    Friesland
    Volgens mij kan je via de website van postnl een account aanmaken en dan kan je de bezorgdatum aanpassen.. weet niet of dat nu nog kan.

10. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

H&M bezorgt het ook altijd bij de buren als ik er niet ben.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha heb jij die kleine met altijd nikes aan en een bril?:p

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bij mij worden de pakketjes gewoon bij de buren afgeleverd hoor als we niet thuis zijn. Wie weet bij jou ook.

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Post.nl geeft als je niet thuis bent zo'n kaart in de bus.. en dan kan je aangeven wat je wil.. de volgende dag thuis.. of de volgende dag bij het postkantoor. En als je niet reageert.. bieden ze het standaard de volgende dag weer thuis aan.

Deel Deze Pagina