Hallo dames Even een klein verhaaltje voor af ; ik had vandaag opeens erg veel witte afscheiding in mijn onderbroek en ik ging googlen waar dit mee te maken zou kunnen hebben, ik kwam toen al snel op dit forum omdat eigenlijk alle zoekresultaten hieruit kwamen vandaar mijn topic.. Nou even een beetje mijn verhaal ( ik zal het proberen kort te houden ) 2 weken terug ben ik ongesteld geweest.. mijn vriend en ik hebben eigenlijk nooit onveilig seks.. maar 2 keer VOOR dat ik ongesteld werd hebben we het zonder condoom gedaan, maar hij was wel voor zijn zaadlozing uit mij.. ik ben toen een week erna ook gewoon ongesteld geworden.. nu heb ik vorige week en paar dagen terug weer het zelfde gedaan ( ik weet het ontzettend dom.. ) maar hij is nog nooit in mij klaargekomen deze keren ook niet, dit doen we ook niet. nu werd ik vanacht hartstikke misselijk wakker en ben dat tot nu toe nog steeds telkens.. me darmen zijn de heletijd aan het rommelen en ik had dus ontzettende witte afscheiding opeens.. wat ik me nu afvraag .. de kans is volgens mij HARTSTIKKE klein dat ik zwanger zou kunnen zijn, en als ik het zou zijn merk ik daar nu toch nog helemaal niks van? plus het kan niet van vorige maand zijn omdat ik gewoon ongesteld ben geweest.. ik zit zelf eigenlijk te denken aan een soort buikgriepje ofzo? maarja daar heeft witte afscheiding weer niets mee te maken volgens mij. Verder zijn mijn borsten iets gevoelig maar het kan ook goed zijn dat ik me dat er nu bij begin te verbeelden.. nou ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, ik wil niet meteen een zwangerschaps test halen namenlijk. liefs lisa
Ben je aan de pil?? 2 weken geleden was je ongi en vorige week onveilige sex gehad? Dan is, als je niet aan de pil bent de kans juist heel groot. Ook van voorvocht kan je gewoon zwanger raken. De week na je ongi, ben je juist vruchtbaar.
Twee weken geleden was je ongesteld. Dan zit je nu rond je eisprong. Ik acht de kans klein dat je zwanger bent. Nu al symptomen is sowieso al uitgesloten. Al eens gedacht aan een schimmelinfectie? Dan heb je ook overmatig wit verlies.
Ik ben niet aan de pil.. Ik heb juist ook wel is gehoord dat als je al zwanger bent (net) dat sommigen zelfs nog ongesteld worden.. Schimmelinfectie heb ik ook al aan gedacht ja maar dit heb ik eens eerder gehad en dat was toch anders toen had ik ook hele erge jeuk erbij.
xliezel, verandering in afscheiding kan ook optreden tijdens je eisprong. Ik heb begrepen dat je 2 weken geleden ongesteld was, dus dat kan dus wel kloppen qua timing. Vrouwen die net zwanger zijn kunnen niet echt ongesteld worden, wel kunnen ze een aantal dagen na de bevruchting een innestelingsbloeding hebben die lijkt op een menstruatie. Verder kun je ook wat bloedverlies hebben doordat de boel daar beneden beter doorbloed is en dus bij kleinere beschadigingen meer bloedt.
Nu denk je dat je zwanger bent en ongesteld? Weet je dat dat maar heel zelden voorkomt? En nee, bij een schimmelinfectie hoef je geen jeuk te hebben. Doe een zwangerschapstestje, want dan weet je waar je aan toe bent. Je hebt voor zo'n 5 euro goede testjes bij het Kruidvat.
ik zou over een week of 2.. vlak voor je ongesteld moet worden een testje wagen... miss is het nu nog te vroeg daarvoor.. eisprong en schimmelinfecties geven idd dezelfde symptomen.. vaak merk je zo vroeg nog niet dat je zwanger kan zijn.. en met een eisprong zijn ook je borsten vaak gevoeliger,meer buikpijntjes ed.. maar gebruik echt altijd een condoom en ga desnoods aan de pil als je niet zwanger wilt worden... ook ik ben zwanger geworden van voorvocht.. dus ookal gaat hij voor het zingen de kerk uit.. veilig is het niet(ook ivm soa's) succes!
De kans dat je zwanger bent is er wel hoor! Sperma kan een tijd in de baarmoeder overleven. Je hebt sex gehad vlak voor de eisprong. Nog twee weken wachten en dan even testen.. Vervelend om nu in spanning te zitten maar wel een les voor de volgende keer... Sterkte..
dankje mamadaisy maar hij is niet in mij klaargekomen he, kan voorvocht ook zo lang overleven dan? de spanning is echt heel vervelend heb heletijd super last van me onderbuik en het voelt soms bij me vagina alsof ik ongesteld word of moet worden.. heel lastig allemaal
In voorvocht kan sperma zitten en dat kan makkelijk een week overleven. Een vriendin van mij heeft haar oudste kindje op die manier gekregen. De kans is weliswaar niet groot maar er is maar een zaadje nodig voor een bevruchte eicel. Je zit nu nog rond je eisprong dus is de kans klein dat je klachten komen van een zwangerschap. Je kunt je ook heel wat klachten inbeelden. Kijk maar eens hier op het forum rond, dames die graag zwanger willen worden hebben allerlei klachten maar worden toch gewoon ongesteld. Toch even die twee weken afwachten tot je ongesteld moet worden en als je dat niet wordt even testen. Meer kan je nu niet doen...
ik moet eind volgende week ongesteld worden.. maar ik heb de heletijd zo'n ontzettende buikpijn he ik word er niet goed van, nee ik koppel het niet meteen aan "zwanger" zijn.. maar ikvind t gewoon vreemd.. en moest het ff kwijt
Misschien stom maar heb je aan een SOA gedacht? Of aan een blaasontsteking? Misschien toch maar een keertje naar de huisarts..
Sorry voor mijn late reactie! maar een Soa heb ik mij 2 jaar terug op laten testen, sinds dien heb ik nog steeds dezelfde vriend.. Blaasontsteking heb k inderdaad vrij recent gehad.. heb hier een antibiotica kuur voor gehad het is nu helemaal weg dit weet ik omdat ik een aantal keer nog urine in moest leveren. Ik moet vandaag normaal gesproken ongesteld worden dus even afwachten ik had 2 dagen terug al wel de heletijd zo ontzettende buikpijn wat je hebt als je ongesteld worden moet, dus ik denk dat het wel goed zit
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar als je vriend een slippertje gemaakt heeft kan hij dat ook weer op jouw overbrengen natuurlijk... Als je nou niet ongesteld word doe dan gewoon even een testje, dan weet je precies waar je aan toe bent.
misschien een domme vraag, waarom gebruik je geen voorbehoedsmiddelen als je niet zwanger wil worden??
ik was de eerste waar mijn vriend seks mee had.. Als ik niet ongesteld word doe ik zeker een test! @ Limbootje26, ik snap je reactie wij doen het eigenlijk altijd met condoom maar niet ALTIJD dus.. en ja als ik het zo typ besef ik mij hoe dom het is...
Inmiddels nog steeds niet ongesteld.. wel ben ik ontzettend moe en echt het gevoel dat ik het word.. dat heb ik nu al een paar dagen. Ik wacht dit weekend nog even af, want mijn gevoel zegt dat ik aan het ongesteld "worden ben"
Waarom haal je bij de kruidvat niet even testen? Zijn er 2 voor 5 euro. Dan zit je niet nog lang in spanning. Je weet dan waar je aan toe ben.
ja klinkt stom misschien, maar het voelt zo aan me buik dat ik ongesteld ga worden.. dat k het een beetje zonder geld vind.. maja aan de andere kant het voelt al de hele week dat ik ongesteld ga worden.. maar het is voor mij lastig om even snel langs de kruidvat te gaan want ik woon in Duitsland.. en hier in Duitsland zijn de winkels nu al dicht... erg lastig.