hallo, welke kindjes voetballen ook bijna de hele dag ons zoontje van 14 maanden voetbalt graag en goed en doet dit ook met allebei de benen. vroeg me dit af, want is toch wel een grappig gezicht zo'n klein ventje wat al zo goed kan voetballen. en wie weet staan we over een paar jaar langs de lijn op het grasveld gr eef
Leuk gezicht he? Mijn zoontje doet het ook. Als Bart een bal ziet rent hij er op af en gaat dan een lekker potje voetballen. Helemaal leuk als de hond ook ff meedoet Misschien kom ik je over een paar jaar nog wel tegen langs de zijlijn van feyenoord (oid)
grappig idd en hier doet de hond ook mee hoor als hij de kans krijgt. en idd wie weet treffen we elkaar langs de zijlijn onze jongens zijn ongeveer even oud.
Nou mijn zoontje is 13,5 maand maar die loopt nog niet dus hij zal met 14 maanden nog niet aan het voetballen zijn. Ja hij voetbalt wel als ik hem aan 2 handen vastheb en hij gaat lopen en dan schopt hij wel tegen een bal. En zeker over een paar jaar dat papa om 8 uur 's ochtends langs zijlijn staat!
Mijn zoontje begint nu met voetballen. Vooral als wij mee voetballen! prachtig vind hij het, tegen elke bal wordt aangeschopt nu.
Mijn dochter (bijna 3) voetbalt ook al sinds een maand of 14. Ze vind het helemaal geweldig! Ze heeft al voetbalschoentjes, sokjes, scheenbeschermers en een tenue. Elke zondag ga ik met haar na het voetbalveld na papa kijken, en ze voetbalt dan zelf op het oefenveld. Helemaal geweldig vind ik dit.
onze zoon liep met 13,5 maand en begon ook direct tegen welke bal dan ook te schoppen, ook met 2 beentjes! leuk gezicht he? die kleine voetballertjes, nog even idd en dan staan we met z'n allen langs de zijlijn naar een kluitje voetballende kindjes te kijken!
Hier nog 1! Wordt helemaal wild en roept dan: "BAL, Baááááál " hahaha Leuk gezicht en voor papa is het ook erg stoer samen met zoonlief even ballen!