Onze kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ice, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Dat viel my ook al op. Ik had al t spul ook gezien op www.dannysbabywereld.nl , en volgens my scheelt het nie zo heel veel met daar.
    Moet er echt es rustig voor gaan zitten, heb gelukkig nog tyd zat ;)

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Heel mooi!
    Vond je ook niet alles schandalig duur?

Wij hebben ook een quinny gekocht met het idee dat zo'n merk nog wel aardig weer te verkopen is als je hem niet meer gebruikt...en bij ons hoeft er nog maar 1 kindje in..

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel mooi! :D

Effe een vraagje; heb je die Easy Fix echt nodig in de auto, of is dat meer om het gemakkelijker te maken?
    Want vind 'm niet erg goedkoop eigenlijk...

4. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Volgens mij is het alleen om het makkelijker te maken hoor! Een vriendin van mij doet het ding zo in de auto, en dat gaat prima.

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb het id dat het met Easyfix veiliger is, maar dat is ieder voor zich natuurlyk.
    Deze kun je alleen nemen als je isofix in de auto hebt (dat zyn van die yzeren beugels in je achterbank) anders kom je aan die goedkopere, de Easybase, die maak je met de gordels vast.
    streepjes: ja ongelooflyk duur, maar aangezien dit ons eerste kindje is, en hopenlyk niet onze laatste, willen we deze gewoon bewaren voor de 2e, dus dan valt het allemaal mee hihi.

Deel Deze Pagina