Uiteraard ontzettend voorbarig... maar ik was laatst met een vriendin kritisch naar mijn auto aan het kijken... en we weten eigenlijk niet waar de kinderwagen opgeborgen moet worden! Zijn hier ervaringsdeskundigen met een cabrio en welke kinderwagen je bijvoorbeeld dan hebt? Ik heb een Volswagen Beetle Cabrio. Ik ben benieuwd! Gewoon nieuwsgierig, maar wil liever niet mijn auto t.z.t. inleveren!
Heb geen cabrio, maar weet dat bugaboo en firstwheels (www.firstwheels.nl) vrij compact opvouwbaar zijn...
hier een golf 3 cabrio en daar past een bugaboo makkelijk in! Weet niet wat voor kinderwagen je hebt?
Haha, nee dat klopt. 1e ronde en nog niet zwanger! Maar aangezien ik al ontzettend bezig ben met mij te verdiepen in alles wat er straks bij komt kijken kwam ook deze vraag in me op! Alvast bedankt voor jullie reacties.
Dan koop je toch gewoon een grotere cabrio..... Ik denk niet dat een cabrio berekend is op kinderwagens, is meer een flaneerauto dan een gezinsauto toch?
haha, Anakin, dat denk ik nou ook. Supergaaf een cabrio, maar niet geschikt als gezinsauto. Je kan de kap toch niet open hebben met een baby erin, ook niet als ze ouder zijn. Wel leuk hoor zo'n Beetle, kan mij voorstellen dat je die graag wil houden.
Waarom zou je geen cabbie als auto kunnen hebben als je ook een kindje hebt? Wij hebben naast een cabrio ook nog een andere auto en dan kan het prima hoor! En er zijn heus wel kinderwagens die in een cabbie passen, behalve als je een smart hebt of een mini, dan wordt het vast wat krapjes!
Thanks! Mijn vriend rijdt inderdaad gelukkig in een echte gezinsauto. En ik verwacht dat ik ook nog weleens alleen in de auto zit! Onder andere naar mijn werk etc.