eind van de dag tp als het goed is moet nog foon krijgen van het zh om te horen wat er ontdooid is SPANNEND!
JOEHOE ziekenhuis heeft net gebeld ik krijg de greins niet meer van mijn gezicht 1 top emmy word om 17:15u terug geplaats en nog cryo's over ik ben zo happy
Super zeg! hoop echt dat je voor het eind van het jaar nog een posi test hebt! succes vanmiddag, zal aan je denken! liefs bapsie
Thanks meiden! ik heb nu nog meer kriebels , dan bij de vorige behandeling pff en dan nog de 2 wachtweken he. Duim Duim Duim [-o< [-o<
Wauw, wat een fantastisch nieuws Malboro Ik heb dit zo gehoopt voor jou Een topemmy die wordt teruggeplaatst en nog cryo's over. Wat klinkt dit goed zeg. Mijn duimen draaien vanmiddag extra hard en speciaal voor jou Ben zo blij voor je Groetjes Scat en tja..die wachtweken liggen nog vers in mijn gegeugen maar we slepen je er wel doorheen hoor!
Wat een goed nieuws zeg! Heel veel succes vanmiddag met je tp van je mooie emmy Ik zal voor je duimen vanmiddag. Liefs wolly
misschien een domme vraag maar vroeg het me gister ook al af bij babyboom... wat is nou precies het verschil tussen top/crijo en goede bevruchtingen? kunnen ze allemaal gebruikt worden?
Hoe is het gegaan met de terugplaatsing : Hopelijk is de emmy zich al een lekker plekje aan het uitkiezen waar hij of zij de komende 9 maanden lekker blijft. Groetjes Scat
Malboro, ik wens je een prettig weekend, samen met je emmy : Ga je het lekker rustig aan doen : Groetjes Scat
Hoi meiden Het is goed gegaan. Testdatum is verzet naar 29-11 dan moet ik bloed prikken en dan krijg ik 30-11 de uitslag Ik hoop ook dat emmy zich lekker aan het nestelen is.. Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het niet aanslaat, hoeveel geluk kun je hebben he dat het weer in 1keer raak is :
Nou, ik vind dat jij wel wat geluk kan gebruiken hoor Dus ik duim voor het geluk dat het raak is en dat jij straks een positieve test hebt eind November Het is je heeeel erg gegund Malboro Groetjes Scat