Waaaahhh, was weer een paar dagen niet op het forum en nu zie ik dat ik de terugplaatsing heb gemist! Super dat er een top cryo is teruggeplaatst! En je hebt er zelfs nog over (je weet maar nooit wanneer je die nog eens nodig mocht hebben )! Nou, ik ben iig niet te laat met je veel succes te wensen met de wachtweken... gewoon positief blijven want het komt wel weer goed... na alle tegenslag is het tijd dat het geluk weer aan jullie kant staat! Hier duimen we weer iig Liefs, Marisha
Thanks meiden! Fijn dat jullie zo meeleven Jullie zijn toppertjes Jullie slepen me er wel doorheen! Nog 12 dagen te gaan Vind het nu wel spannender dan de vorige behandeling, speelt toch een bepaalde emotie enzo mee.
Lieve Marlboro... we slepen je er doorheen door de 12 dgn nu nog.... Duim echt voor je dat eind van deze maand je een positieve test in je handen zult hebben...heb er een heel goed gevoel bij i.i.g! Liefs Nollie
Meid....wens je heel veel suc6 en dat dat eskimootje zich maar fijn mag nestelen mij zijn/haar mama! Liefs Marjo
Goedemorgen meiden. Nog 11 dagen te gaan.. We gaan vandaag niet veel doen denk ik, lekker rustig aan, en de kleine zei net al dat ze een pyamadag wilde
Ah, ik heb je gevonden Whoeiiiii, gaaf zeg, een top eskimootje terug gekregen! Ik duim keihard mee met je meid. Ik weet hoe lang die dagen kunnen duren op het wachtbankje.
Ik heb ook ff gemist dat je al een eskimootje teruggeplaatst hebt gekregen. heel veel succes.......enne ik ga duimen..
Pyamadagjes zijn lekker toch? Dag 11 is al bijna weer voorbij dus maar bijna 10 dagen meer! We helpen je aftellen Nog een fijne zondagavond!
heeyyy ik heb het ook gemist! ik was al aan het zoeken hoe de echo was gegaan, maar die is dus goed gegaan neem ik aan anders had je nu niet je emmy. ik wens je heel veel sterkte en geduld toe de komende dagen! we duimen natuurlijk voor een mooie posi test!
Goedemorgen! Hier gaat het goed. Had gisteren behoorlijke last van mijn buik, krampen en vol gevoel. Maar vandaag gaat het al weer wat beter.
ik ben nog steeds aan het duimen voor je . ik heb zo nu en dan ook wat kleine krampjes (vreemde krampjes )het is dus erg spanend allemaal ! L.sybje
thanks meiden! sam: hoe is het bij jou? muuske: ook ik duim ook nog steeds mee voor jou meid moet jij 28ste bloedprikken? sybje: word ook spannend voor jou meid ik hoop dat we allemaal dit jaar nog mooi af mogen sluiten!
@ Marlboro....Nee meid....ik mag de 28e een thuistest doen! Kan ik misschien al eerder me bloed laten prikken op HCG? Moet toevallig de 23e bloed laten prikken. Kan dat dan al? Liefs Marjo
hey lieverd, hier gaat het goed hoor. twijfel of er een eisprong is geweest en of we goed geklust hebben, kylian heeft errug weinig geslapen en gespookt, iedere keer als wij wilden klussen stak hij er een stokje voor. dus we zeullen zien, vandaag was mijn temp omhoog. dus tis op hoop van zegen
hey meid oh de 23ste is misschien wel heel vroeg om te testen ik mag 29ste bloedprikken en dan 30ste krijg ik de uitslag eigenlijk is mijn nod op 1dec maar dat is met redenen vervroegd en in het bloed kunnen ze het wat eerder zien. spannend hoor
haha balen zeg wel heel herkenbaar die van ons weet ook altijd goed te timen wanneer ze wakker moet worden ik hoop voor jullie dat het toch goed gegaan is en je snel positief test