eeeh ikk hoop dat ik het goed uitleg .... de vroige rondes had ik iedere keer een goed ei ....maar nadat hij gesprongen was (3 a 4 dagen er na ) werd ik ongI (hele donkerbuirne afscheiding ) de gyn zei dat het in de 2e fase van de eisprong niet goed gaat , dit heeft ook te maken met de hoeveelheid progestronn in het bloed ....die van mij was te laag .... dit noemen ze dan luteale insufficientie . kijk ik weet niet of jij dat hebt ik ben geen arts maar je verhaal klinkt mij bekend in mijn oren ... maarre eeh het kan ook geen innestelingsbloeding zijn stiekumpjes ? L>sybje
ah oke ik heb geen eisprong... maar sinds dat onze engel geboren is heb ik het elke maand al gehad ik heb eerst 3 mdn aan de pil gezeten en toen had ik ook net na de helft van de strip bloedverlies en nu zit ik niet aan de pil en krijg ik medicatie om mijn slijmvlies op te bouwen en een evt eisprong (die ik zelf toch al niet heb) tegen te houden en nu gebeurd het weer... net na de helft van deze cyclus vind het zo toevallig dat het nu elke maand zo is maar nu is het echt veel ben gewoon echt ongi nu.... en ben bang dat dit nu de behandeling benadeeld of dat ik nu echt al ongi ben.... tis zo raar, nooit eerder gehad en nu ineens al maanden zo achter elkaar... zou het niet aan de curretage kunnen liggen van na de geboorte ? ik probeer straks nog eens te bellen met het zh en dan moeten ze maar eens gaan denken want vind het allemaal toevallig zo ... en als het nu een beetje bloed was dan kun je zeggen a la innestelling ofzo maar ik heb het nu elke maand al en het is niet een beetje lijkt wel dat ik 2 ongi's heb in 1 cyclus dat kan toch niet gezond zijn
ja ik ook als ze het maar niet op het gebruik van progestan gooien want daar ligt het niet aan, maar goed we horen het straks wel, als ze er zijn
het is wel een bijwerking van progestan... laten we het hopen dat het wel daar vandaan komt, beter als andere enge dingen toch.
ik weet het maar ik heb het al 4 maanden zo achter elkaar dat ik net na de helft van mijn cyclus bloedverlies heb dus wel heel toevallig allemaal en dat pas sinds de geboorte van.. ben bang dat het miss daar mee te maken heeft en progestan is een beetje bloedverlies of roze afscheiding maar ik ben nu gewoon echt fors ongi maar ik hang om 1 uur weer aan de foon,
Spannend, ik ben benieuwd, hopelijk kan het geen kwaad en hebben ze een antwoord waar jij in kunt vertrouwen!
Hey Marlboro, ik hoop gewoon dat het niets is of dat het mss te maken heeft met de curretage. Hopelijk kunnen ze je om 1u toch al een beetje helpen want ik kan me voorstellen dat je je hier toch een beetje zorgen om maakt meid!
Hi Marlboro succes ermee. ik weet hoe het voelt als je in de cyclus zoveel bloedverlies hebt. het maakt je ontzettend onzeker en helemaal als je al zo'n verdrietige gebeurtenis achter de rug hebt. ik hoop dat je straks duidelijkheid krijgt. veel succes in ieder geval, charlie
Hey meid Wat kl*te allemaal zeg voor je, hopelijk krijg je straks duidelijkheid! Dikke knuffel voor jou Liefs wolly
Lieve Marlboro, Ik duim voor je dat het niets betekent. Als iémand hier op het forum een goede zwangerschap verdient ben jij het wel, na alles wat je hebt meegemaakt. Ik weet zeker dat heeeel veel meiden dat met me eens zijn! Joyce
Joycie, zo is het maar net Malboro, zit het net te lezen en hoop zo dat ze een duidelijk antwoord kunnen geven vanmiddag. Hier moet toch een verklaring voor zijn! Ik hoop zo dat alles goedkomt. Een hele dikke knuffel van mij voor deze vervelende dag. Groetjes Scat
thanks meiden ik hoop het ook ben zo bang dat het gewoon met de curretage ofzo te maken heeft zoveel bloed verliezen kan toch niet bevoordelijk zijn voor een innestelling? de innstelling is toch 5 dagen ongeveer na tp? dat zou dan vandaag ongeveer zijn maar ik vind het ontzettend veel voor een evt innstellingsbloeding vertoon ook alle sympt van een ongi zo nu ga ik maar eens kijken of ze er nu wel zijn!
Ik hoop dat ze je wat wijzer kunnen maken meid. Wat een rottigheid toch weer. Ik duim hier voor je! Liefs, Josien
Ja erg he dat wachten altijd aan de telefoon GRRRR Ik had je hele topic gemist, maar ga je nu zeker weer volgen hoor. Hoop dat het niks ernstigs is hoor! Ik duim voor je en denk aan je... Groetjes, Sandra