Malboro, volgens mij wordt het druk in Jan '08 Dan komen er een hoop nieuwe kansen en pogingen op het ivf topic. Hopelijk wordt ook voor jou 2008 een fantastisch jaar Ik duim voor je Groetjes Scat
hey scat ja idd jan word ons jaar hopelijk ligt eraan hoe mijn cyclus valt want ik word als het goed is in dec ongi maar dan is het zh dicht (de ferti afdeling dan hihi) dus dan moet ik wachten op de ongi van jan en dan hopelijk nog in jan tp of anders febr klinkt nog zo ver weg zeg... maar goed we zien het wel, kan toch niks anders doen dan wachten he als het volgend jaar maar raak is dan vind ik het goed
Echt heel kl*te dat deze poging niet gelukt is maar ik ga duimen dat 2008 jouw jaar wordt! Nee ik zeg het verkeerd....ik hoop dat 2008 het jaar van ons allemaal wordt!
Hey lieverd, ik wil je hier ook nog ff heel veel sterkte wensen! Ik vind dit zo ongelooflijk kl*te voor je! We blijven duimen op ons wondertje heh meid? Veel liefs en een dikke knuff.. -x-
Lieve Marlboro, Ik wil je hier even heel veel sterke wensen. Ik denk aan je. Veel liefs en een dikke knuffel van Miranda
thanks meiden hier gaat het even wat minder heb het zh gesproken vanmorgen over de veel te vroege ongi en de klachten enzo enzo het zit me allemaal niet mee ze hebben hun vermoeden uitgesproken en nu moet ik maandag gelijk naar het zh komen en hopelijk kom ik dan meer te weten hoe we nu verder kunnen maar denk dat dat nog even gaat duren
he balen zeg .... weet je ook wat ze vermoeden dan of niet ? hoop voor je dat je snel weer verder kan ...... L.sybje
Hey, Wat vervelend! Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer goed is zodat jullie verder kunnen! Liefs, Wup
Ik ben benieuwd wat ze vermoeden en wat er aan te doen is. Sterkte met het gesprek Maandag en ik hoop dat het meevalt. Groetjes Scat