op 11 december ben ik na een zwangerschapsduur van 37.3 weken bevallen van een super mooie dochter S.arah P.hileine S.ophie. de bevalling werd ingeleid vanwege een hoge bloeddruk maar doordat ik kkorts kreeg tijdens de bevalling en haar hartslag drijgend hoog was ben ik naar de ok gereden waar ze met een spoedks is geboren, ze is ernstig ziek geweest en had een infectie waardoor ze ab moest hebben en andere nare onderzoeken, even waren we bang haar te verliezen maar nu is ze gezond en wel thuis ern niet meer weg te denken uit ons prachtige gezin.
Van harte gefeliciteerd met jullie wonder! Wat een prachtige namen hebben jullie haar gegeven en wat fijn dat het inmiddels goed met haar gaat!!
hey meid,natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter. Wat ben ik blij dat het allemaal goed is gekomen,ik heb echt hard zitten duimen dat aller goed met jullie zou gaan,we schreven bij dezelfde topic en ik leefde echt met je mee en dacht regelmatig aan jullie. Geniet lekker van je gezin meid,ik ben blij om te horen dat alles goedgaat. Veel liefs Bianca.