Hier mijn verhaal van onze prachtige dochter anne. vorige week maandag nacht ben ik vruchtwater verloren maar er kwamen verder geen ween ook de volgende dag niet. Dus woensdag nar het ziekenhuis om ingeleid te worden maar dit ging niet zo als het moest ben om 9 uur aan het infuus gegaan en tot vier uur nog helemaal niks de pomp stond bijna op het hoogst. Toen kwamen er hele vervelende rugween maar geen ontsluiting Dit is zo door gegaan tot een uur of half 7 Toen de arts er bij En die wou meteen een keizersnee doen. Vanaf toen ging het heel snel binnen een half uur lag ik op de operatie tafel en om kwart voor 8 is onze kleine Anne geboren ze woog 2900 gram En waarschijnlijk was ze toch jonger dan ze dachten Waarschijnlijk zat ze in de 36ste week. Maar alles ging goed ze scoorde een dikke tien. ik ben tot zondag in het zieken huis geweest voor ik met anne naar huis moch en oh wat was dat heerlijk weer lekker thuis met zijn drietjes. Anne doet het hartstikke goed is een heel tevreden meisje het drinken gaat heel goed.We hebben al geen kraamzorg meer en vermaken ons heel goed zo met zn drietjes. We voelen ons het gelukkigste gezinnetje van de wereld groetjes gerdien en kliene Anne
Gefeliciteerd!!! Heeeeel veel gaan genieten nu! Ons ukkie lag ook in het ziekenhuis en wij hebben ook eerst niet echt kunnen genieten. Dat kun je pas als je ukkie veilig thuis is
tjee gerdien gefeliciteerd met jullie dochter ,jij was toch nog niet uitgeteld,liep toch ongeveer tegelijk met mij als ik me niet vergis,geniet heerlijk van je kleintje . groetjes jacky