Hoi Allemaal, Ik kan het zelf bijna niet geloven maar heb vanmorgen 2 zwangerschapstesten gedaan en beide waren positief!! OH, ben zo ontzettend blij!! Moet het echt even kwijt!!!. Ik heb namelijk PCO en bij mijn vriend (bijna man ) was erg slecht zaad geconstateerd!! In oktober zou het zaad nogmaals gecontroleerd worden maar er werd al gesproken over ICSI! Het is dus echt een wonder dat ik spontaan zwanger ben geworden!! .. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!! liefs,
Ja ik las het net als in een ander topic waar ik mee lees! Super echt,ik vind het zo tof en mooi voor jullie,kippenvel krijg ik ervan! Van harte gefeliciteerd meid!
Hallo Aantaande moeders!! Ik ben nieuw hier op dit forum en ben 16 weken zwanger van ons 1ste kindje errug spannend allemaal. Lijkt me leuk om dingen met jullie te kunnen delen, ben heel benoeuwd hoe het is op een forum nog nooit gedaan namelijk.
Hey Fredje, Van harte gefeliciteerd! Het is al een wonder zwanger zijn maar bij jouw is het echt een wonder . Vind het echt gaaf voor jullie. Geniet lekker van je zwangerschap!