Sinds maandag weet ik dat ik zwanger ben van ons derde kindje! We zijn erg blij en een klein beetje verrast. Onze twee dochters zijn ruim 1,5 en 10 maanden. Het zal druk zijn, maar ook dit kindje is heel welkom!
Dankjewel! Nou, inderdaad! Ik ga wel proberen om de oudste overdag zindelijk te laten worden voor de baby komt.. Als het lukt natuurlijk!
Dankjewel, Boommm! Hoe is het met drie kindjes onder de drie? Is de stap van twee naar drie kindjes echt heel groot?
Gefeliciteerd! Het zal inderdaad pittig zijn! Maar net wat Prettylove zegt. Je bent in 1x uit de luiers.
Gefeliciteerd!! Ik had ook drie kindjes onder de drie (en later vier kindjes onder de vier) en heb er van genoten! Ik vond de overgang van 1 naar 2 groter dan van 2 naar 3
Gefeliciteerd hoor! Leuk! Dat is inderdaad een gezellige drukke boel Mag ik eens praktisch vragen hoe je dat aan pakt? Wij verwachten onze 2e als de 1e 15 maanden is. Gaf je bijvoorbeeld borstvoeding, of is dat niet te doen met zo'n peuter erbij? En had je een duowagen? Ben benieuwd!