Onze kleine meid Pippy*

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Vlinder84, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat ontzettend mooi Leonie! Ik heb er met tranen in mn ogen naar gekeken... Kan me voorstellen hoe dat dan voor jou moet zijn.. Wat ontzettend lief van je schoonmoeder!
     
  2. Niet meer actief

    Wat mooi...tranen rollen over mijn wangen :cry:

    Dikke knuf naatje
     
  3. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Bedankt meiden. Ja mijn schoonmoeder is best getikt af en toe, maar dit is dan wel weer ontzettend lief van haar!
     
  4. Moniq

    Moniq Actief lid

    18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Leonie,

    Tranen in mijn ogen.Wat een mooi aandenken aan Pippy*


    Veel liefs Monique
     
  5. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Dank je meid. Ik ben er ook heel blij mee...
     
  6. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Lieve schat,

    Papa en mama zijn je zo dankbaar dat je zo'n lieve grote zus bent voor je brusje. Je zorgt echt heel goed voor Puck! Je doet het echt super meissie.

    Een hele dikke knuffel van mama
     
  7. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    vlinder hoe gaat het nu met je?
    Ik vind de site die je gemaakt hebt enorm mooi kijk er bijna elke dag even op ga van danique altijd naar een paar anderen, omdat je geen gastenboek hebt wou ik je toch laten weten dat ik er vaak op kijk.

    En lieve pippy, Ik ga zo je film kijken die je oma gemaakt heeft speciaal voor jou lieve mooie kleine meid.
    Daarboven op je wolkje heb je daar Danique al gezien? ik hoop het wel jullie zullen wel met elkaar het kunnen vinden lekker spelen en lachen.

    jou mama mist je zo enorm en denkt elke dag nog aan je, dus als je tijd hebt onder het spelen en je kunt stralen straal dan met een lach naar beneden dan zien we dat het goed is met jullie

    vlinder knuf miriam
     
  8. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Dank je wel meis. Het gastenboek gaat volgende week open, dan mag iedereen weten dat ik zwanger ben (ben namelijk para dat iemand me gaat feliciteren met deze zwangerschap terwijl het nog een 'geheimpje' is). Bedankt dat je af en toe komt kijken bij Pippy*. De site van Danique* is ook enorm mooi, je ziet de liefde die je erin hebt gestoken voor je kleine meid. Ik weet zeker dat ze het samen goed hebben daarboven. Wie weet hebben ze er wel een klein handje in dat hun mama's ook elkaar hebben gevonden om elkaar te troosten en te steunen. We hebben echt super meiden gemaakt! :D
     
  9. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou en of super dames hihi

    daarboven op hun wolkje lachen ze ons waarschijnlijk uit hihi

    maar ik kijk er naar uit dat je gastenboek open gaat dan ga ik je bestoken net als ik bij luna doe met berichtjes hihi

    liefs miriam
     
  10. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Haha ze denken vast: nog meer dolle mama's :D

    Ja hoor, kom mij en Pippy* vooral bestoken met berichtjes, wij houden wel van lekker kletsen ;)
     
  11. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goed zo wij ook hihi

    bart (mijn manneke) zegt weleens man je bent echt verslaafd aan internet ik nee niet aan internet aan de forum en danique haar site.
    hij lachen

    maar het is wel zo ben een beetje verslaafd maar ja beter voor dit dan drank denk ik dan hihi

    nou fijn weekend liefs miriam
     
  12. En jij zegt tegen mij dat ik aan andere dingen moet denken haha!

    Nouja, inderdaad beter verslaafd aan dit, dan aan de drank of wat sterkers nog! :D
     
  13. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dat bedoel ik maar hihi
     
  14. Leonie,

    Wat een mooi stuk in het dagboek van Pippy*... Zou het misschien ook wel willen plaatsen in het dagboek van Luna*... Zou je dat goed vinden? Misschien dat mensen er iets van kunnen leren!
     
  15. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey inderdaad wat een ontzettend mooi stukje heb het gelezen en ben wederom net als toen ik het stukje bij marjolein las even helemaal stil

    wat een mooi stuk dat de gevoelens wel heel mooi omschrijft echt bijzonder.

    miriam
     
  16. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Natuurlijk mag je het gebruiken Marjolein, het is de bedoeling dat het mensen inzicht geeft en helpt. Dus hoe meer mensen het lezen hoe beter!
     
  17. Dank je Leonie! Dat vond ik zelf eigenlijk ook! De volgende keer als ik iets meer tijd heb, denk ik dat ik maar eens ga knippen en plakken!
     
  18. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mooi hoor leonie,

    gister avond hadden we visite en toen heb ik het verhaal een beete ingekort verteld en ze was er helemaal stil van en vond het zo eigen zo echt dat ze begon te huilen en zich verontschuldigde dat ze er niet zo voor me was. Ik direct nee dit geld niet voor jou maar wel mooi he nou en of ze het mooi vond heel tof.

    jij ook fijn weekend en woensdag echo? zal aan je denken meid.
    liefs miriam
     
  19. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Nou, fijn dat ze het mooi vond, want het heeft me veel tijd gekost om het te vertalen (nee hoor hihi, viel mee). Ik was zo blij toen ik dat verhaal las, het was echt een gevoel van 'ja, dat is het, zo voelt het!' ik zou het bijna uitprinten en op de wc hangen zodat elke bezoeker het op zijn gemakje kan lezen! Maar verspreidt het verhaal vooral en geef mensen stof tot nadenken. Want als we heel eerlijk zijn, zijn er maar bar weinig mensen die in onze emmer zijn gestapt...
     
  20. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Marjolein, en alle andere (vlinder)mama's die wat aan Pippy* willen schrijven, het gastenboek is geopend! Schrijft u maar! :D
     

Deel Deze Pagina