Onze kleine meid Pippy*

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Vlinder84, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    eigenlijk denk ik dat ik het met twee vingers redt die in mijn emmer zijn gestapt van mensen in mijn eigen omgeving meer niet.

    zou het ook wel op de wc willen hangen alleen al om te laten zien van dit had ik nodig meer niet.

    heb een berichtje achtergelaten meid.
    liefs miriam
     
  2. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Dank je wel Miriam. Ik dacht dat het probleem van het sturen van berichtjes naar anderen nu opgelost zou zijn, maar ik kan die VIP niet aanmaken? Hihi ben een digibeet, dan zie je wel :)
     
  3. Ik ben het er helemaal mee eens! Echt een superverhaal! En Miriam, ook al zijn het er maar twee, weet dat je er twee hebt in ieder geval! Dat is al heel mooi vind ik en misschien volgen er ooit nog meer...!
     
  4. Moniq

    Moniq Actief lid

    18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Leonie,

    Wat een mooi tekst is dat op Pippy's site.Had ik die tekst 8 jaar geleden maar gehad.
    Ik ben niet zo heel goed in schrijven maar hoop dat je snap wat ik bedoel.

    X Monique
     
  5. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Lieve Monique,

    Dank voor je berichtje meid! Ja, het is eigenlijk triest dat we dit soort teksten nodig hebben... Je zou toch verwachten dat de mens zo ver is dat het zich kan inleven. Maar niets is minder waar! Rayvano* is ook na 8 jaar nog heel belangrijk voor jou (logisch, hij is je zoon!), dus je kunt de tekst nog steeds goed gebruiken. Wordt er nog over hem gesproken in je omgeving?
     
  6. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey leonie,

    al doende leer je vanzelf hoe je alles moet doen op de vlindersite ik kon eerst niks haha
    en dat werkt dan hele dagen met computers en programma's en ik kon het echt niet nu ben ik er goed in thuis en weet veel dingen

    nou knuf miriam
     
  7. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Haha nou, dan komt het vanzelf wel. Dus als je knullige berichtjes tegenkomt, dan zijn die van mij ;)
     
  8. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee joh je bent een wonder dat gaat helemaal goed joh ineens hihi heb trouwens ook je dagboek verhaal gekopieerd en op mijn site gezet met wel natuurlijk jou vermelding erbij hoor. maar heb nu al reactie's gekregen pbtjes van mensen dus het slaat aan.

    voor jou ook een knuf en je hebt 12 weken er voor staan he de eerste mijlpaal nu echt bereikt echt geweldig
     
  9. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    :D:D:D Net de uitgebreide 12-weken echo gehad en Puck is oke! We zijn zo blij! Heb foto'tjes meegekregen en we hebben filmpjes gemaakt van Puck hopsend door mijn baarmoeder hihi, wat een droppie :D Puck loopt zelfs weer nog meer voor, eerst 1 dag ouder, toen 3 dagen en nu 5 dagen hihi. Maar we houden nog steeds de oude planning aan, pas als er een week verschil komt, gaan ze het veranderen.

    Ennuh, fijn dat je reacties hebt gekregen op het verhaal!
     
  10. gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Ben zo blij voor jullie!
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
     
  11. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat goed zeg van harte meid en nu genieten he o wat mooi super toppie ben heel blij voor jullie

    liefs miriam
     
  12. Niet meer actief

    Wat een goed nieuws! Heerlijk, geniet ervan!

    Liefs Naatje
     
  13. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Zo gek, we zijn nu een dag verder, 13 weken en 2 dagen. Bij Pippy* was het met 13 weken en 1 dag al afgelopen... Ik mis haar zo! :( Ik word er zo gek van dat er niets is om de pijn te verzachten, zelfs een nieuw kindje niet! Wat moet ik nou zonder haar?!
     
  14. Niet meer actief

    Meis, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

    Liefs Naatje
     
  15. Moniq

    Moniq Actief lid

    18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Leonie,

    Ik kan na jaren zeggen dat de pijn iets wat slijt,maar het gaat nooit helemaal weg.Natuurlijk kan je nieuwe kindje de pijn niet verzachten,want het is Pippy* niet.Hoe welkom je nieuwe kindje ook is het zal nooit Pippy* kunnen vervangen.

    Zowel Pippy* als je nieuwe kindje kunnen trots en blij zijn met een mama als jij.

    Meis,heel veel sterkte in deze kl*te tijd.Denk aan je!

    Liefs,
    Monique
     
  16. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Dank jullie wel lieverds. En Mo, het is ergens wel goed ook dat de pijn nooit slijt. Dat betekent immers dat onze kids nog in onze harten zitten!
     
  17. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    pippy en luna en danique drie kleine kleutertjes die zaten op een wolk boven op een wolk

    ik zing dit liedje vaak voor jullie he iets een eigen draai aangegeven maar echt voor jullie
    jullie zijn drie wondertjes van 3 lieve papa's en mama's en we missen jullie allemaal zo ontzettend maar als we dan naar de hemel kijken en zien dat jullie je best doen om zo mooi mogelijk te stralen dan is er weer heel veel goed gemaakt blijf zo stralen meiden dan doen wij dat hier ook
    kus voor jullie liefs miriam
     
  18. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Wat lief Miriam... En ja, onze meiden zijn zeker samen, vereende krachten om voor hun papa's en mama's te zorgen!
     

Deel Deze Pagina