Onze kleine meid

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Bianca23, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca23

Bianca23 Nieuw lid

30 aug 2010
    3
    0
    0
    hallo
    ik ben bianca en moeder van 2 gezonde zoontjes (2jaar) en (6 jaar) ik was 21 weken zwanger toen ik een 20 weken echo moest laten maken daar bleek uit dat ze het hartje niet goed konden beoordelen en moest de dag later naar maastricht toe voor 2de echo en daar bleek uit dat mijn dochtertje een ernstig hart afwijking had en dat meestal zo iets samen gaat met downsyndroom of iets anders dus ik liet een dag erop een vrucht water punctie doen en wij moesten een week wachten voor de uitslag en wij gingen dus een week later terug en het bleek een 22Q11 syndroom te hebben en dat het eigelijk niet verstandig was om haar te wereld te zetten met die afwijking aan het hartje en 22q11 syndroom dus was het het beste voor mijn dochtertje om het af te laten breken ik moest binne een paar dagen beslissen en ik moet zeggen dat dat het moeilijkste was wat ik moest doen want ik wou haar zo graag voor mij zelfs hebben maar dat zo egowisties zijn geweest het is nu bijna 2 maanden geleden en heb er nu meer moeite mee dan dat ik had gedacht maar mijn vriend en ik komen er samen wel uit met onze 2 gezonde jongentjes maar als moeder zijnde een dochter verliesen is moeilijk

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Vreselijk!
    Heel veel sterkte voor jullie!

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    sterkte ermee

4. Meara

Meara Niet meer actief

Dat moet een vreselijk moeilijke beslissing zijn geweest. Respect voor je keuze. Heel veel sterkte

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Heel veel sterkte.. Soms is het leven zo oneerlijk..

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meid, een vreselijke keuze hebben jullie moeten maken.
    Heel veel sterkte!

7. Bianca23

Bianca23 Nieuw lid

30 aug 2010
    3
    0
    0

ik vind het heel lief dat mensen zo mee leven maar ik had eigelijk een vraag
    zijn er mensen die een kindje hebben met een 22Q11 syndroom ik ben eigelijk heel benieuwt hoe zon kindje zich ontwikkeld als er zn mensen zijn hoop ik graag op een berichtje xxx

8. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Geen ervaring maar wil je heel veel sterkte wensen!!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heel veel sterkte met jullie verlies...

als je er meer informatie over wil weten kun je misschien eens kijken op Netwerk VCFS: intro

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heel veel sterkte toegewenst meid.. Wat een ongelofelijk moeilijke beslissing hebben jullie moeten maken:(

Liefs,
    Roeltje

11. gimena

gimena Niet meer actief

heel veel sterkt toegewenst

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Heel veel sterkte