Ervaringen met KDV de Gelaarsde Kat in Almere Buiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vanesje, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    De titel zegt het al ;) wie heeft er ervaring met dit kinderdagverblijf? Of kent er verhalen over?

Mijn zoontje moet hier over anderhalve maand naar toe en ik ben benieuwd hoe het anderen is bevallen.

Alvast bedankt!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb daar gewerkt....
    Het is heel erg afhankelijk van op welke groep je kindje komt vindt ik persoonlijk. De dolfijntjes is een erg leuke kleine groep en de leidsters zijn ook erg lief.

Ik heb zelf gewerkt op de naschoolse opvang en kan je dus niet heel veel vertellen over het KDV gedeelte

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Angela,

Dank je wel voor je reactie!

Olivier gaat naar de Rupsjes dat is de horizontale babygroep. Weet je hier iets vanaf?

Is de Dolfijntjes een verticale groep?

4. Angel Eyes

ja dat is inderdaad een verticale groep, hij zit als je binnenkomt naast de keuken. als je voor de bar staat aan de linkerkant.

Ik heb daar gewerkt tot januari, toen ging ik de ziektewet in en is mijn contract niet verlengd.

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Weet je iets van de Rupsjes af?

6. Angel Eyes

overigens ken ik de rupsjes groep niet goed. zit die helemaal rechts achteraan?

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ja dat klopt!

Ze delen 1 ruimte met de Rupsjes en de Konijntjes, allebei babygroepen

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Wat vind je uberhaupt van de Gelaarsde Kat qua beleidsvoering, hygiene, leidsters en zo?

9. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Hoi Vanesje,

Mijn kleine Julian gaat vanaf september ook naar de horizontale babygroep bij de Gelaarsde Kat. Ik heb nog geen intake gesprek gehad. Dat komt denk ik half augustus, omdat we vanaf 1 september de opvang hebben. Wij hebben gekozen voor flexibele opvang omdat ik onregelmatig werk heb.

Ik weet dus nog niet hoe de groep heet, maar misschien komt Julian wel bij jouw kleintje in de groep.

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of de leidsters lief zijn.
    Het is ook niet niets om je kind voor het eerst weg te moeten brengen......

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Miss V,

Wat super toevallig! Op het definitieve contract kan je zien in welke groep ze terecht komen. Of de rupsjes of de konijntjes voor de babietjes.

Wij hebben vrijdag 24 augustus de intake. Olivier gaat ook per 1 september starten. Doodeng vind ik het!

Weet je wat grappig is, wij hebben getwijfeld of we Olivier ook niet Julian wilde noemen. Nou ja, misschien zijn broertje dan maar ;) Je weet maar nooit.

11. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Ik heb even gekeken op het contract, maar hij gaat naar de Konijntjes. Niet bij Olivier dus...
    Wanneer hebben ze jullie gebeld voor de intake? Wij hebben nog niets gehoord, terwijl hij ook vanaf 1 september daar naartoe gaat.
    Grappig dat jullie zoontje ook bijna Julian had geheten! Olivier is trouwens ook een hele leuke naam!

Ik vraag me af hoe ze het doen als meerdere baby's tegelijk huilen. Je kunt ze niet allemaal tegelijk troosten natuurlijk. Hoelang laten ze een babytje huilen? Zullen ze elkaar aansteken? Als er eentje huilt, begint de rest ook? Hoe doen ze dat met spelen en tegen de baby praten? Nou ja, ik denk dat we het maar moeten ervaren. Er zijn heel veel kinderen groot, gezond en gelukkig geworden met kinderopvang!

Deel Deze Pagina