Nou dames (en eventuele heren) na 40 dagen en 4 weken is onze prachtige dochter Noa geboren. Dinsdag 27 november ben ik 's middags nog op controle geweest bij de verloskundige. Ze heeft me gestript om een zetje in de goede richting te geven. In de nacht krijg ik ineens krampen, maar deed ze af als darmkrampjes. Om 04:30 uur voelde ik echter dat ik vocht verloor, de vliezen waren gebroken. Na een beetje vruchtwater te hebben opgevangen bleek al snel dat de kleine spruit in het vruchtwater had gepoept! Snel de verloskundige bellen dan maar en die verwees ons door naar het ziekenhuis. Eenmaal aangekomen bleek dat ik 4 cm ontsluiting had! Dat zag er goed uit na zo'n korte periode van weeen. Drie uur later zat ik echter nog steeds aan de 4cm en begon ik het ietwat somberder in te zien. De weeen waren op dat moment al best krachtig! Ze hebben een infuss aangelegd om de weeen te versterken en om 13:45 mocht ik dan eindelijk gaan persen. Om 14:55 uur werd onze prachtige dochter Noa geboren! Ze hebben haar mama wel wat moeten helpen met twee knipjes en meeduwen op de buik, maar daar was ze dan eindelijk! Heerlijk gevoel om na zo'n heftige bevalling je eigen kindje op je buik te hebben!
Welkom op de wereld Noa! Maak het mama niet te lastig en wordt een lief zoet meisje, en oh ja, slapen hoort 's nachts Groet van Kiki