onze kleine Noah

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door mamavannoah, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavannoah

10 jan 2012
    24
    0
    0
    Leiden
    15 oktober 2011.
    Werd onze lieve, maar oh zo kleine zoon geboren.
    Bij de echo van 20 weken kwamen wij erachter dat hij niet meer bij ons was
    Ik kon het niet geloven. Ik wou zoooo graag een kindje. Alles vooorbereid.. dit verwacht je niet. Volgens Genetica is t geen genetische afwijking,,maar hebben we pech gehad.... we hebben onze kleine jongen gecremeerd. k mis hem zo erg.
    Hij is voor altijd bij ons.
    Maar zo is ook het verdriet bij ons.
    Ik heb er vooral moeite mee als andere mensen zwanger worden, zoals 15/16 jarige meisjes die er niet voor kunnen zorgen. dan denk ik: hun wel en wij niet terwijl we zoon goed gezinnetje kunnen zijn.

Ik wil wel opnieuw zwanger worden ..maar nog ff wachten

2. Lucenda

Lucenda Lid

3 jun 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama van noach,

Ik snap heel goed wat jij bedoeld. Als eerste gecondoleerd met dit verlies. In mei zijn wij Tigo verloren nadat er werd geconstateerd dat hij een zeer ernstige hartafwijking had en niet levensvatbaar was buiten mijn baarmoeder. Hij was 22 weken en 4 dagen oud. In die periode kwam in het nieuws dat een moeder vier kindjes had omgebracht en verborgen had op zolder. Wat was ik boos, waarom gebeurde dit bij ons. Waarom maakte zij haar kindjes dood. Zoveel vragen had ik, Tigo was zo gewenst! Ondertussen ben ik opnieuw zwanger, eng is het wel maar het voelt heel goed. Bij Tigo had ik altijd al het gevoel dat er iets niet klopte. Sterkte.
    Groeten van Linda

3. mamavannoah

10 jan 2012
    24
    0
    0
    Leiden
    Hey Linda,

Ik heb. dat ook gezien op tv.
    Te absurd. Er zijn zoveel memsen die het willen..
    Wel fijn dat je opnieuw zwanger bent. Hoever ben je nu?
    Ik wil eigelijk ook weer zwanger worden.
    Ik denk zelfs dst ik nu zwanget ben misschien. Ik moet zondag ongesteld worden.. maar heb wel last van veel. speeksrl, stemmingswisselingen, verkoudheid,misselijk sochtends. Maar weet nu ni wat ik er van moet denken. Ik hoop natuurlijk dat het raak is. Maar ik wil niet teleurgesteld worden ...

Ik kan alleen maar afwachten....

X Jenn

4. Lucenda

Lucenda Lid

3 jun 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Jenn,

Ik ben nu 10 weken zwanger. Vandaag mijn collega's ingelicht. De mensen om mij heen wisten het al wat eerder. Wat zou het mooi zijn dat jij ook zwanger bent. Ik gun het jou. Ik kan mij voorstellen dat je bang bent, je wilt zo graag, maar daarnaast ben je erg bang dat het niet zo is. Ik duim voor jou. Was Noach jullie eerste kindje? Wij hebben hier thuis nog een meisje rond huppelen. Zij heeft mij echt er doorheen geholpen.
    Groeten Linda:p

5. mamavannoah

10 jan 2012
    24
    0
    0
    Leiden
    Haai linda,

Wat fijn dat je weer een klein wondertje in je buik heb!
    Jullie kleine Tygo zal over je kleine waken. Daar geloof ik in!
    Hou me op de hoogte hoe je zwangerschap verloopt!
    Ik zal Jou ook Wel op de hoogte houden ... ben zo zenuwachtig!
    nog 3 dagen...
    Heb al zo'n zin om te gaan shoppen..
    Sta eigelijk beetje te stuiteren hihi ^^

Nou ik ga even met de hond wandelen.. pff maar het is zo koud buiten..

Ik spreek je weer!

Groetjes jenn

6. 78RLs1

78RLs1 Lid

19 feb 2011
    57
    0
    0
    Wetenschap
    Randstad
    Hoi MamavanNoah,

Gefeliciteerd maar jammer genoeg ook gecondoleerd.

Je gevoel van ongeloof en boosheid herken ik helemaal. Heb wel gemerkt dat ik sinds kort wat minder moeite heb bij het zien van zwangere (jonge) vrouwen, maar ik werd laatst echt onwijs boos toen ik een zwangere, volgens mij best jongere vrouw zag roken buiten bij een kinderZH. Ik werd echt super pissig en ik vroeg me weer af waarom zei wel die blijkbaar zo onverstandig en ongezond doen en ikke niet terwijl ik alles ten goede van mijn kindjes had gedaan. Ik kan ook super slecht tegen vrouwen die hun kinderen verwaarlozen, mishandelen of ombrengen.

Wel super spannend en leuk dat je misschien weer zwanger bent, ik zal voor je duimen! :)

@ Lucenda: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik zal ook voor je duimen dat je over 28/30 weken een gezond levend kindje in je armen sluit! :D

7. Hoi mama van Noah
    Gefeliciteerd en gecondoleerd met de geboorte van jullie kleine mannetje..
    Wat erg dat hij bij de 20 weken echo overleden bleek te zijn. :(
    Hij heeft iig een prachtige naam gekregen en zal voor altijd jullie eerste lieve mooie wondertje zijn en blijven.
    Is er helemaal niets uit de obductie gekomen?

Ik heb er heel veel moeite mee dat er mensen zijn die hun kind(eren) mishandelen of vermoorden. Die vrouw van die 4 baby's die ze had vermoord was verschrikkelijk natuurlijk, helaas komt dit in andere landen ook op grote schaal voor.. dan begrijp ik niet waarom ons zo gewenste dochtertje* zo ziek was dat we haar moesten laten gaan op 11 oktober 2011.

Veel sterkte met dit gigantische verlies en succes met zwanger worden.. spannend is dat weer he..

8. Lucenda

Lucenda Lid

3 jun 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama van Noach,

Hoe is het met jou?
    Was de uitslag zondag positief?

Groeten Linda

9. Laurake

Laurake Actief lid

22 mrt 2011
    245
    0
    0
    bediende/opticien/mama/vrouw
    belgië/Riemst
    Allereerst gefeliciteerd en gecondoleerd met het zware verlies van jullie prachtige zoontje NOAH!
    Hij is nu een sterretje aan de hemel die over jullie zal waken.
    Praat over je gevoelens en hopelijk ben je snel weer zwanger van een brusje voor NOAH!

10. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.

Ik ben in november bevalen van onze doodgeboren zoontje.
    En ik moet heel eerlijk bekennen dat het bij mij ook wel weer een beetje begin te kriebelen om zwanger te worden, maar ik heb voor me zelf gezegd dat ik eerst lichamelijk weer goed wil zijn.

Dikke knuffel Sanne

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi mamavannoah,

Gefeliciteerd met jullie mooie zoontje en helaas gecondoleerd met het verlies. Hebben ze bij jullie een oorzaak mogen vinden voor zijn plotseling overlijden?

Liefs,
    MissQ.

Deel Deze Pagina