Pffff nooit had ik gedacht, of gehoopt, dat ik hier een topic zou openen. Maar helaas toch wel Ons kindje leeft niet meer 16 weken en 4 dagen zwanger... Vanmorgen werd ik wakker met bloedverlies..Heb dus de vk gebeld en kon om half 12 pas terecht. Thuis geprobeerd het hartje te vinden met de angelsounds, maar geen succes Helaas kon de verloskundige het hartje ook niet vinden en ook al zei ze: laten we niet meteen van het ergste uitgaan... Aan alles was te merken dat ze er weinig vertrouwen meer in had. Naar het ziekenhuis gegaan en na eeeeeeuwen wachten kwam dan de gyneacoloog eindelijk. En op de echo...zag ik het al meteen, geen knipperlichtje. Ze bleef echt lang drukken en heen en weer bewegen voor dat ze het oordeel gaf. Ons kindje leeft niet meer. Mn wereld storte in...gelukkig was mijn moeder bij me en was ik niet alleen.(manlief is buitendienstmonteur en zit in Italie momenteel) En godzijdank kwam mn eigen verloskundige ook nog langs om me te steunen en een bevestigingsecho te maken. Ons kindje is sowieso al 48uur niet meer in leven maar hoe lang precies konden ze niet vertellen. Manlief stapt op 18:00 in het vliegtuig en is dan vanavond laat thuis. Dan moeten we gaan praten over hoe verder, want hoe hard het ook is. Ik moet wel gaan bevallen. En hoe ik daar tegenop zie...Ik loop nu rond met een dood kindje in mij...Moet straks een dood kindje op de wereld gaan zetten. GODVERDOMME!!!!
Mams neeeeeeeee is wat ik dacht toen ik jou naam hier zag staan. Heel veel sterkte en als je iets wil weten mag je me altijd pben. Hele dikke knuffel voor nu.
Wilde je toch ook hier even een hart onder de riem steken meis. Heel veel sterkte voor jou en manlief.
Heel veel sterkte. Ik weet helaas hoe het is om een dood kindje op de wereld te moeten zetten en zoiets wens je echt niemand toe. Probeer heel rustig na te denken hoe je het allemaal geregeld wilt hebben. Of je foto,s wilt maken of evt hand voet afdrukjes. En of je je kindje ook vast wilt houden en wilt zien na de geboorte. Dit zijn hele belangrijke dingen waar je zo tegenaan gaat lopen en dan is het fijn als je er al wat over nagedacht hebt. Nogmaals heel veel sterkte, het is zo vreselijk oneerlijk.
Ohw wat moet dit ontzettend moeilijk zijn! Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe in deze moeilijke tijd
Tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal!!! Vreselijk dat je dat moet mee maken. Heel veel sterkte.