Met tranen in mn ogen jou verhaal gelezen, wat oneerlijk, wat vreselijk... Heel veel sterkte toegewenst..
Heel veel sterkte met het immense verlies van jullie kleine Noah. Wat een vechtertje ! Wat een herkenning ook uit je verhaal, de afdeling, Dr conneman, De race naar de NICU op het moment dat ze hem aan het reanimeren zijn, de fauteuil...... Heel veel kracht toegewenst deze tijd en de tijd die nog komen gaat....
Met een brok in mijn keel heb ik je verhaal gelezen, veel herkenning.. Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Ontzettend mooi omschreven hij mag trots zijn met zulke ouders en broer.
heel veel sterkte! ben er stil van je kind verliezen is het meest vreselijke wat een ouder kan overkomen.
Wat verschrikkelijk gefeliciteerd met de geboorte van Noah helaas ook gecondoleerd.. Veilig in de armen van God, moge hij rusten in vrede.. Veel sterkte voor jullie.
Wat vind ik het erg voor je dat je je kindje los heb moeten laten, verschrikkelijk om je kindje te moeten missen. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte, ik hoop dat je oudste zoontje je de kracht zal geven om door te gaan in deze loodzware tijd
Alles wat ik wilde typen is al getypt. Maar ook ik zit hier met tranen jullie verhaal te lezen. Ik wens jullie alle kracht van de wereld toe om met dit verlies om te gaan en wens jullie alle liefde van de wereld toe om straks de draad weer op te pakken en Noah in jullie hart mee te dragen.
Wat heb je je verhaal mooi opgeschreven! echt emotioneel. Ik heb in een ander topic je ook gevolgd, maar nu kon ik ook het laatste deel lezen. Zo voelt dat. Alsof ik er zelf bij ben geweest. Wat bijzonder dat hij in jullie armen is overleden en jullie zelf de keus voor hem niet hoefden te maken. Ik ben blij dat er een stichting is die foto's wil maken van overleden kindjes. Dat is zoveel waard! Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen!! En bedankt dat je je verhaal wilde delen!!
Ooh meid ik met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen, wat verschrikkelijk moeilijk is dit toch.. Waarom?? Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn!!! Wat een mooi foto en wat ligt N.oah er vredig bij. Wat een mooie naam hebben jullie je mannetje gegeven, mijn mannetje heeft die naam ook. Sterkte met dit grote verdriet..
Dank je wel meid, het is inderdaad erg moeilijk. Niemand zou dit ooit mee mogen maken. Mooie naam he Ik vond het al een prachtige naam toen we een naam moesten kiezen voor onze oudste maar manlief vond toen toch M.ilan mooier. Tja, nu gingen we dan toch voor N.oah.
Met tranen in mijn ogen heb ik alles gelezen. Heel veel sterkte! Wat een prachtige zoon met een prachtige naam!