jeetje ik weet nooit wat ik zeggen moet, maar hier kan ik maar een ding op zeggen, meis wat een ontzettend prachtige zoon hebben jullie mogen krijgen, de rust straalt van hem af hoe moeilijk ook hij ziet er zoo vredig uit kindje van god een echte engel jullie noah, jullie hebben 2 prachtige zoontjes en 1 is heel dicht bij god heel veel sterkte met jullie loodzwaar verlies
Wat een prachtig mooi kindje.. Wat een mooi engeltje! Heel veel sterkte met dit grote verlies.. Dit zou niemand mogen overkomen.. Stonewashed- Joshua ~Lyrics - YouTube Supermooi liedje.. Ook zeker op jullie van toepassing want ik geloof zeker dat jullie je zoontje ooit terug zullen zien.... *knuf*
Met tranen in mijn ogen heb ik gelezen. Wat heb je dit mooi geschreven zeg. Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Helaas mocht het leven niet lang duren voor dit mooie mannetje. Wat een prachtige foto. Sterkte en een dikke knuffel.
wat een vreselijk verdrietige ervaring. Wij zijn ook ouders van een veel te vroeg geboren Noah (28+6), maar gelukkig heeft onze Noah het wel mogen halen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
wat een mooie foto!! slik, en dit mooie mannetje moet je nu missen echt vreselijk dit! zo gaaf, zo helemaal af. word er stil van!
Dank jullie wel meiden, het mannetje was inderdaad helemaal perfect. Aan de buitenkant zat alles erop en eraan.
Chantal, ik zie nu hier de foto van je mooie zoontje en zag ook de foto dat je hem mocht vasthouden in een ander topic. Wat een mooi kindje. Ik vind het nog steeds heel erg oneerlijk dat jullie niet langer van hem hebben kunnen genieten. Nogmaals heel veel sterkte
pff vind dit heel heeftig om te lezen. Wij hebben geluk gehad met ons meisje die heeft gevochten en gevochten..en ze is er inmiddels al een jaar, 3 maanden te vroeg 540 gram 29 cm . nu is ze 7.000 en 70 cm .. maar we hebben 6 maanden vertoeft in het WKZ, en hebben daar veel ouders afscheid zien en horen nemen van hun lieve kindjes... Vinf het heftig heel heftig, ik wil jou en je man en kleine milan sterkte wensen , met het verlies van stoere en dappere strijder Noah
Wat een mooie foto Chantal! Alsof hij heerlijk in het zonnetje ligt te slapen! Fijn dat je zulke mooie foto's hebt als herinnering. X
Dankjewel! Had de aangeboren afwijking van jullie mannetje trouwens te zien kunnen zijn tijdens de 20weken echo?
Ja helaas wel. Noah's slokdarm en anus atresie in principe niet omdat hij via een omweg wel maaginhoud kreeg. Maar hij had daarbij ook een hartafwijking die ze in Breda tijdens mijn 20 weken echo's (ik heb er 2 gehad omdat mijn vader zijn organen in spiegelbeeld had) wel hadden moeten kunnen zien. Ze hebben ook niet gezien dat Noah maar 2 vaten in z'n navelstreng had ipv 3.
Pff, vond het bij ons al erg dat ze de schisis van Tessa niet hadden gezien, maar bij jou zelfs op 2 echo's niet. Het hartje bekijken ze toch juist ook uitgebreid. Vreselijke vraag, maar had noah meer kans gehad als ze het hadden gezien? En heeft de vroeggeboorte hier ook wellicht mee te maken?
Mag je gerust vragen hoor. De uitkomst was waarschijnlijk hetzelfde geweest aangezien het 3 bijhoorlijke afwijkingen waren. Hij had volgens de kinderarts minimaal 20 operaties nodig gehad en dat was ethisch gezien niet verantwoord naar Noah te toe. Stel dat ze het met 16 weken wel hadden gezien hadden we kunnen besluiten om óf de zwangerschap uit te zingen of om hem af te breken. Ik denk echter dat ik niet had kunnen beslissen om hem af te breken en dat ik alsnog had willen bevallen van Noah. Als we het wel hadden geweten had ik me wel er evt. op voor kunnen bereiden dat het niet goed was. (in hoeverre je je hier op kan voorbereiden dan) Gelukkig mogen we op controle blijven in het Sophia kinderziekenhuis en hoef ik niet meer terug naar Breda. Toch wel raar hè dat ze het bij Tessa ook niet hebben gezien hebben. Ze kijken met een 20 weken echo toch ook standaard naar schisis. Hartje en navelstreng wordt normaal gesproken ook standaard met een 20 weken echo bekeken en door de afwijking van mijn vader hadden ze hier juist nog uitgebreider naar moeten kijken, maar wij stonden na 20 minuten weer buiten. Nu achteraf als ik erover nadenk veel te snel.
Ja ik blijf het vreemd vinden. Maar ik heb een hele fijne zwangerschap gehad, dus dat is ook wel weer het positieve eraan. als we het wel hadden geweten, heb je toch veel zorgen! Maar dan was mijn kraamtijd wel heel anders geweest. Waarschijnlijk snel thuis en geen sonde.... Maar hoop dat het feit dat jullie het niet wisten en dus toch met een beter gevoel (ongeacht de ziekenhuisopnames en gebroken vliezen) de zwangerschap hebben gehad ook een kleine troost mag zijn. En natuurlijk dat jullie zelf de moeilijke beslissing niet hebben hoeven nemen en toch nog twee mooie dagen van hem hebben mogen genieten.
Wat ontzettend mooi beschreven Chantal. Vreselijk als je dit moet meemaken. Ik weet het helaas al te goed, mijn zoontje is geboren na 25.3 weken, en na 2 dagen NICU overleden. Ik heb heel veel steun aan jouw verhaal en herken er veel in. Ook bij ons zijn er foto's gemaakt door make a memory, een prachtig blijvend aandenken. Na dit te hebben gelezen zal ik zeker binnenkort ook een begin maken aan het opschrijven van mijn hele verhaal, hoe moeilijk het ook is... Heel veel sterkte!
Wat een mooie foto meis...wat een onwijs mooi mannetje... Wist niet dat ze hadden kunnen zien dat er afwijkingen waren op de echo (had ik dat gemist? sorry dan!!) Dat is wel behoorlijk heftig ook. Hebben jullie daar nog iets naar gedaan richting Breda? Dit laten weten of wordt dat via ziekenhuis gedaan of helemaal niet verder?