Hoi chantal, Hoe gaat het met jullie? Het antwoord weet ik waarschijnlijk al, maar toch.. Pfff... Krijgen jullie goede steun van de mensen om jullie heen? Het is ook gewoon niet te bevatten dat je met zulk groot verlies moet leren omgaan. Ik hoop dat jullie goede begeleiding krijgen en er veel steun en begrip voor jullie is en dat vrienden ook echte vrienden blijken te zijn. Ik las dat jullie haar willen gaan begraven? Ik wens jullie dan ook een hele mooie dag.. In hoeverre je zoiets kunt wensen dan.. Heel veel sterkte met het regelen van alle zaken rond haar begrafenis.. Maar meer nog heel veel sterkte met het overleven elke dag.. Ik hoop zo dat je andere dochter je heel af en toe kan laten lachen en dat jullie ondanks alles toch van elkaar kunnen genieten.. Ondanks de leegte en het gemis.. Vienna zal met jullie zijn.. Jullie plezier zal haar goed doen.. En voel je nergens schuldig om he.. Vienna weet dat ze gemist wordt... Vergeet dat alstjeblieft nooit.. Ik heb het idee dat ik soms heel persoonlijk tegen je ben en ik ken je geeneens.. waarschijnlijk komt dat omdat ik een tijdje gezinnen heb begeleid bij het verlies van een gezinslid.. Er blijft vaak zoveel ongezegd en men weet vaak niet wat men wel of niet kan zeggen.. Niemand die je wil kwetsen.. Maar niemand die daadwerkelijk ook echt iets voor je kan doen.. Ik hoop dat je de kracht zult vinden om door te gaan.. Hulp te accepteren en de tijd neemt om dit grote verlies een plekje te geven.. Lieve chantal, sterkte dezer dagen..
Gecondoleerd met het verlies van jullie lieve Vienna, hoe oneerlijk kan het leven soms zijn, zo'n jong kindje kwijt te moeten raken, heel veel sterkte .
Woorden schieten tekort. Heb regelmatig je topics en berichten gelezen. Wat een dapper meisje was jullie dochter. Wat oneerlijk dat ze haar strijd heeft moeten verliezen. Ontzettend veel sterkte toegewenst voor de komende dagen, weken, jaren....
Jeetje wat een vreselijk bericht, ik heb hier geen woorden voor. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine meisje.
Ik zie dit topic nu voor het eerst en de tranen stromen over m'n wangen. Wat is het leven soms oneerlijk zeg. Heel veel sterkte de komende tijd....
Wat vreselijk oneerlijk Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Rust zacht mooie kleine meid <3