Beste Chantal Nog steeds ontbreken bij mij de woorden om jou op welke manier dan ook mijn medeleven te betuigen. Ik denk aan jullie en kan mij geen voorstelling maken van het verdriet dat jullie hebben en de kracht die jullie nodig zullen moeten hebben om jullie verlies te dragen. Het nieuws van gister over de 'broertjes uit Zeist' is zo wrang. Dit deed mij extra aan jullie denken. Je kind verliezen....verschrikkelijk. Jullie hebben, samen met Viënna, de strijd moeten opgeven en haar uit liefde moeten laten gaan.... Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen. Sterkte, voor nu, voor straks, voor altijd
Ik ben "blij" dat Viënna bij mij is overleden. Veilig in mijn armen. Hoe dubbel het ook is, maar ook ik heb natuurlijk de vermissing van de broertjes gevolgd, ben ik blij dat ze in het ziekenhuis is overleden. Je kind moeten missen is vreselijk, maar je kinderen moeten missen die vermoord zijn, lijkt me nog veel erger Maar, ondanks dat, voelen we ons zooooo *** ! Geen kleine meer in huis, geen luiers, box, potjes... Geen kleine kleertjes meer.. Morgen gaan we naar de begraafplaats, kijken waar ze komt te liggen
Heftig, en gisteren die opa en oma die met hun kleinkind zijn aangereden door een auto alledrie dood, tis allemaal heel oneerlijk , krijg haast het gevoel , dat er veel heel veel kindjes naar boven gaan deze dagen . vind het heel dapper dat je zegt dat het goed is dat je afscheid hebt kunnen nemen, in je armen, maar afscheid nemen, het is zo oneerlijk , het gemis, ik kan me er niks bij voorstellen wens jou en je gezin echt heel veel sterkte.. snap dat jullie je kut voelen liefs
Lieve Chantal en familie, ik heb via facebook en via Esther ook jullie verhaal gevolgd en met Esther erover gepraat toen ze bij haar moeder logeerde. Zoveel respect voor jullie en ik heb heel erg meegeleefd op de achtergrond net als zoveel andere mensen. Ook ik werd ontzettend verdrietig bij het horen van jullie verhaal en dat ze het niet heeft gered. Graag wil ik jullie heel erg veel sterkte wensen in deze zware, verdrietige en moeilijke tijd, ook voor jullie andere mooie meid die nu ineens geen zusje meer heeft! Eigenlijk zijn er geen woorden voor jullie verdriet! Sterkte!!
Hoewel ik natuurlijk me niet kan voorstellen hoe je je voelt, snap ik wel dat je blij bent dat je afscheid hebt kunnen nemen van je meisje en dat je er bij bent geweest toen ze is overleden. Het lijkt me vreselijk moeilijk om die kleine meid in huis te moeten missen. Hoe gaat het met je andere dochter? Ik hoop dat er een mooi plaatsje op de begraafplaats is voor haar. Wanneer zal de begrafenis zijn? Sterkte meid, ik denk nog veel aan jullie
Pfff, net als aan de broertjes moet ik ook constant aan jullie denken. Totaal niet met elkaar te vergelijken maar het verdriet is even groot.. Sterkte morgen met het uitzoeken van een plekje. Kies het mooiste plekje wat je kunt vinden!
Je hebt je kleine meid kunnen bijstaan in alle moeilijke momenten. Keer op keer haar verdriet weten te verzachten en traantjes weg te zoenen. Ze is vredig kunnen sterven, bij diegene die haar het liefste zagen op deze aardbol! Wat moet zij zich geliefd gevoeld hebben. Zij had (itt tot de broertjes) geen angst want haar ouders zeiden dat het goed was. Ooit, op een dag, zal dit je hopelijk ook wat troost kunnen geven. Ik heb je verhaal via BB en FB (met 'dank' aan Esther) gevolgd en ik weet dat wat ik ook zeg je geen enkele vorm van troost kan bieden maar er bestaat een site (vlindersite.nl) waar je haar een prachtige pagina kunt maken en hopelijk heb je hier ooit wel wat aan. Sterkte voor de begrafenis morgen, het gaat een zwarte dag in de geschiedenis worden maar er wordt verschrikkelijk veel aan jullie gedacht!
Wat verschrikkelijk! Brok in mn keel. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met t verlies van jullie meisje. Dikke knuffel.
Lieve mama, papa, grote zus en de rest van de familie, Zoals ik het begrijp gaan jullie vandaag jullie kleine meisje naar haar plekje op de begraafplaats brengen. Ik wens jullie voor vandaag dan ook alle kracht die nodig is om deze dag intens mee te maken! Dit is het laatste stukje, de laatste dag dat jullie je kleine meisje nog bij jullie hebben, jullie kunnen haar nog kussen, bewonderen en misschien nog in jullie armen houden..... Ik hoop dat jullie straks met een fijn gevoel op deze dag terug kunnen kijken en dat haar afscheid is zoals jullie in gedachten hadden.... Veel sterkte voor vandaag, dikke knuffel..
Wat een verschrikkelijk bericht . Ik wil jou en je gezin veel sterkte wensen voor de komende tijd. Hopelijk hebben jullie een mooie begrafenis vandaag!
Lieve chantal en familie, heel veel sterkte voor morgen. Hopelijk krijgt ze een mooi plekje waar jullie zo nu en dan even naartoe kunnen. Ze zal altijd in jullie harten en gedachten blijven, waar ze ook is.
Lieve fam en vrienden van Vienna, Heel veel sterkte voor de toekomst, en morgen! Lieve Vienna, Rust zacht kleine meid. Jij hebt mij, en velen met mij, laten beseffen dat ik ieder, echt ieder moment met mn kinderen moeten koesteren. Hoe onbelangrijk het moment ook lijkt. Dank je daarvoor. In jou veel te korte leventje heb jij gevochten, gestreden, zoals geen enkel kind hoort te doen. Je was dapper en sterk, maar helaas was dat niet genoeg. Ik hoop dat je nu kunt rusten. Zodat je straks kunt stralen als n klein prinsesje hoog in de lucht. Want een prinsesje ben je, en dat zul je altijd blijven. Rust zacht kleine meid.