Huh wat?!! Ik zie dit topic bovenaan staan en ik schrik me wezeloos. Chantal, nee.. wat verschrikkelijk! Ik wou dat ik je kon troosten. Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje. woorden schieten te kort. sterkte sterkte sterkte
Nee natuurlijk bevat je het nog niet, het is ook zo heftig dat je lichaam op de automatische piloot schiet om het nog enigszins dragelijk te kunnen maken. Lieve Chantal, ik hoop dat je van vandaag de dag tot eigen kan maken en je dingetjes kunt doen zoals jij/ jullie willen dat het gaat.... Vandaag en de komende tijd wil ik jou en je gezin veel liefde en kracht toewensen om dit te kunnen verwerken....
Ik zit 10 minuten naar je bericht te kijken en ik kan niks bedenken om te zeggen wat enige troost kan geven.. Ik kan alleen oprecht zeggen dat ik jou en je familie ongelofelijk veel sterkte, kracht en liefde wens.... Ik hoop dat je prachtige meisje nu rust heeft en dat ze in gedachte elke dag bij jullie zal zijn... Ik hoop dat de pijn in toekomst minder wordt en elke herinnering van haar sterker..
Ow ik wist wel dat het niet goed ging toendertijd met Viënna, maar ik lees het slechte nieuws nu pas. Jeetje zeg, ik weet niet wat ik zeggen moet... Wat een verdriet en gemis zullen jullie voelen. Sterkte, en vooral, kracht, toegewenst!
Ik word elke keer weer verdrietig als ik dit topic voor bij zie komen. En ik ken jullie niet eens... Nogmaals heel veel sterkte!!! En voor wat het waard is een virtuele knuffel! Liefs, Kweenie
ik wil jullie nogmaals veel sterkte wensen, ik ben echt onder de indruk van wat er is gebeurd. ik heb de site ook doorgelezen en werd helemaal verdrietig ervan.Het leven van Viënna wat een strijd, wat veel pech, wat oneerlijk! hoe komen jullie hier overheen? Sterkte
Heb net ook even op je blog gekeken. Tranen liepen over mijn wangen. Zo oneerlijk. Ik weet er zelf ook alles van wat het is om je kind te verliezen. Vreselijk. Wens jullie veel kracht en sterkte toe voor de komende tijd en ga extra veel knuffelen met je andere dochter.