Jeetje lees dit topic nu pas!! Wat verschrikkelijk. Wat een heen en weer geslinger tussen hoop en vrees om vervolgens toch je ergste nachtmerrie werkelijkheid te moeten zien worden... Ik kan niet meer dan je alle sterkte te wensen. Woorden zijn er gewoonweg niet voor dit soort onmenselijke dingen.
Er zijn momenten dat ik het besef. Besef dat ze altijd weg zal blijven. Nooit meer zwemmen, kletsen, haar mooie glimlach op haar gezicht. Maar ook nooit meer vasthouden. Ik mis haar ontzettend erg. Ik hoop dat het verdriet ooit minder word. Ik hoop dat ze nu op een plek is waar ze geen pijn heeft
O meis toch, ik kan het me zo goed voorstellen.. Ik hoop dat de tijd het inderdaad dragelijk voor jullie gaat maken,en dat je dan toch weer van de kleine dingen kan genieten. Hoe gaat het met je andere dochtertje en man? Sterkte meis, en ik ben niet gelovig oid maar ik 'geloof' wel dat je meisje nu niet meer hoeft te lijden en haar rust gevonden heeft.
Oh meid, wat doet dit pijn om te lezen! Wat een hel om doorheen te gaan. Ik hoop dat de pijn ooit wat minder scherp wordt voor jullie, en blijf je alle mooie dingen van haar herinneren. Ze is nu op een mooie plek zonder pijn en narigheid!
echt he, als ik jouw stukje lees...de bibbers krijg ik er van. zo'n groot gemis te moeten ervaren, ik kan het me niet voorstellen. ik vind je erg sterk. dikke troostknuffel
Lieverd het klopt niet als je als ouders afscheid moet nemen van je kinderen... uit je verdriet, we slaan een virtuele arm om je heen en drogen je tranen.... knuff
Ohh meid iedereen zou een dag van zijn leven willen geven voor een dag dat jij/jullie een dag langer van je meisje mochten genieten... Zo oneerlijk, zo gemeen.. Dikke knuffel! Meer kan ik niet zeggen denken en doen..
Het hoort inderdaad niet, jullie meisje hoort bij haar papa en mama en grote zus. Maar ik geloof dat ze nu op een mooie plek zonder pijn en ellende is. Het gemis zal altijd wel blijven, maar hopelijk kunnen jullie het op een dag een plekje geven en de mooie herinneringen van jullie meisje koesteren. Sterkte!!!
echt een brok in m'n keel.. denk vaak aan jullie.. wat jullie doormaken is echt onmenselijk, dikke knuf
Even een knuffel meid. Het hoort echt niet dat je je meisje moet missen. Ze hoeft in ieder geval geen pijn meer te hebben. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je gezin, familie en vrienden. Krijg je ook professionele hulp?
Onwijs dikke knuffel. Jullie moeten iets een plaatsje geven wat je helemaal geen plaatsje hoort en wilt geven. het blijft ongelooflijk. Denk aan jullie, veel sterkte!
:'( heb al 100x van alles getypt en weer op de delete functie geduwd!! Woorden schieten te kort weet niet wat ik zeggen moet allen klinkt Zo cliché ... Vind je ontzettend dapper dat je toch hier blijft komen en je verhaal doet! Dan " praat " je er een beetje over.. Ik wil je heel veel krachteenheid sterkte toe wensen En er lopen tranen over mijn wangen het is idd zoo oneerlijk
Jemig, mamaChantal. Zag net een berichtje van je bij een ander topic en las je onderschrift.. Onee, wat verschrikkelijk! Dit moet een hel zijn om mee te moeten maken Hoe is je oudste dochter eronder? Ontzettend veel kracht en sterkte voor jullie.
Wat een verdriet lees ik uit je berichtjes Het hoort inderdaad niet. Vreselijk. Heel veel sterkte nogmaals.
Inderdaad het hoort niet zo te zijn Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en zeggen dat ik aan je denk. Je hebt er mischien niets aan maar aan helemaal niets zeggen ook niet. Sterkte meid..
Lieve mamaChantal, met tranen in mijn ogen heb ik dit topic door zitten lezen. Ik wens jou, samen met je man en dochter heel veel sterkte en kracht toe in dit grote verlies! Hier zijn geen woorden voor.. Heel veel sterkte!!