Heel veel sterkte, maar speciaal voor vandaag. Ik denk veel aan je en vandaag in net bijzonder! Wat moet het moeilijk zijn deze dag door te komen. Ik hoop dat jullie genoeg steun aan elkaar hebben en vergeet niet, jullie wondertje is er vandaag gewoon bij, ookal kun je haar niet zien. Een hele dikke digitale knuffel.
Een kaarsje staat hier aan voor viënna. Mijn gedachten gaan naar jullie allemaal. Het hadden 2 kaarsjes van vreugde moeten zijn, maar is er 1 met een hele andere lading geworden. Heel veel sterkte en kracht om deze en ieder andere sombere dag door te komen.
Sterkte vandaag.. Maar ook gefeliciteerd. Vandaag twee jaar geleden werd je mama van jullie mooie meisje. Dat mag ook een beetje gevierd worden, je blijft immers voor altijd haar mama.
Sterkte en natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik ken veel ouders waarbij een kind is overleden die niet de verjaardag, maar de geboortedag van het kind "vieren". Je kan de dag dan zelf zo inplannen als je wil. Eventueel een klein taartje en een mooie ballon van iets van je dochtertje mooi vond. Sterkte!
Iedere dag zal ontzettend zwaar zijn voor jullie, maar deze nog nog zwaarder... Heel veel sterkte!! Dikke knuffel!
Gefeliciteerd met de geboortedag van Viënna. Twee jaar geleden hield je haar voor het eerst in je armen en nu heb je haar alweer moeten laten gaan. Je berichtje is hartverscheurend. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Denk aan je... Wat is dit verdriet onmenselijk hè. Je had nog zoveel feestjes en leuke dingen samen moeten doen. Veel sterkte vandaag, maar eigenlijk gewoon elke dag...
Ik wil jullie sterkte wensen voor vandaag en alle dagen die nog moeten komen. Ondanks jullie verdriet wil ik jullie toch ook feliciteren met de geboortedag van jullie dochter. Ik vind het knap dat jullie deze dag toch een mooie en gedenkwaardige manier willen herdenken, maar wat moet dat ongelofelijk moeilijk zijn! Een hele dikke digitale knuffel.