Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop heel hard dat dit kindje gezond is Veel geluk, het is jullie gegund
Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop en duim op een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje en broertje of zusje voor vienna en haar grote zus!! Heel bijzonder dat die datums zo dicht bij elkaar liggen, net alsof het heeft moeten zijn ...
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten na alles wat jullie meegemaakt hebben en dat jullie kindje helemaal gezond zal zijn.
Gefeliciteerd meid! Het is jullie gegund!! Jullie kleine meisje zal trots meekijken vanaf een mooie wolk!
Gefeliciteerd! Wat dubbel hè meis? Het is een wonder en dus prachtig, maar het roept ook allerlei emoties/gedachten/en harde feiten op. Ik hoop met je mee en wens je heel veel geniet momenten toe, maar ook sterkte voor de moeilijke.
Gefeliciteerd! Mijn moeder was van mij trouwens ook uitgerekend ongeveer tegelijk met de (dood)geboorte van mijn broer*. Dat vond ze erg moeilijk, en hoopte ook heel erg dat ik later geboren zou worden. Uiteindelijk was ze 2 weken overtijd en werd ik zelfs in een andere maand dan mijn broer geboren.
Gefeliciteerd Chantal, hopelijk brengt het een lichtpuntje in deze moeilijke tijd. Tis moeilijk dat ze elkaar nooit in het echt zullen kennen, maar Viënna zal er zijn. Was Viënna haar hartafwijking ook gewoon pech? Knuf en sterkte. Het is jullie enorm gegund! Hoop zo dat alles goed blijft gaan!
Oh wat bijzonder. Kan mij voorstellen dat het ergens wel moeilijk is. Maar ook zo blij! Gefeliciteerd! Ik wens je een prettige en gezonde zwangerschap toe