onze kleine viënna

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexxie

    Lexxie Fanatiek lid

    16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend dat je je zo rot voelt! Dikke knuffel
     
  2. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het is niet leuk, maar idd, het is een openbaar forum... Ik heb bij ons meisje m'n banner pas veranderd toen wij het op 11w aan de familie verteld hebben. Een paar hier op 't forum wisten het wel, maar via pb en hadden zwijgplicht.
     
  3. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2463 Ona, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Helemaal niet mee eens. Waar bemoeien wij ons allemaal mee. MamavChantal voelt zich er rot onder dat is waar het om moet gaan! Ze heeft een hele nare periode meegemaakt. Je kindje verliezen is het allerergst wat je mee kan maken. Ik heb alleen maar respect voor haar gevoelens. En natuurlijk mag je het forum als uitlaatklep gebruiken. Als dat niet meer zou mogen/kunnen doen. Dat heeft ze trouwens al gedaan en hopelijk heeft ze daar erg veel aan gehad. Ik wil er graag zijn voor mensen die het zo moeilijk hebben. Ze mag dat ook blijven doen en discretie is dan ZEER gewenst!
     
  4. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik vind dat,als je iemand hier volgt en je kent haar familie dat je dat dan even laat weten aan de persoon hier,voor je die mensen gaat feliciteren.als je dan toch zo'n spontaan spraakwater bent.plus dat je erv op vier weken toch niet vanuit gaat dat de familie het al weet :(
     
  5. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Natuurlijk dat ben ik ook helemaal met je eens. Ik vind het ook niet mijn taak iets van anderen door te vertellen en zal dat zelf ook nooit doen. Maar wat ik er mee bedoelde te zeggen is dat elke willekeurige persoon, niet eens aan zp gevonden achter deze informatie kan komen omdat ts het wel openbaar zet. Mega vervelend dat begrijp ik maar als je iets echt geheim wil houden dan wad dit gewoon niet de juiste keuze omdat zij onder haar eigen naam hier schrijft is het nogal traceerbaar.
     
  6. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is een feit maar toch is ze daar niet mee geholpen. Niet dat ik jou iets verwijt hoor en het staat ook nog los van het feit of de dame in kwestie het met opzet deed. Ik zou het niet leuk vinden om al het commentaar te lezen als ik in deze situatie zit. Zou misschien ook beter per pb verstuurd kunnen worden?
     
  7. Sugarblossom

    Sugarblossom VIP lid

    23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    #2467 Sugarblossom, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Hele dikke *knuffel* gecondoleerd MamaChantal.
     
  8. lies276

    lies276 Niet meer actief

    Ik kan helemaal begrijpen dat TS zich er zwaar rot door voelt.
    Natuurlijk is het niet leuk om erachter te komen dat er mensen dingen doorvertellen waarvan je dat niet verwacht en er ook nog een een boze schoonzus bij krijgt! Tel daar bovenop de hele situatie rondom het overlijden van Viënna.
    Het gaat mij dus ook zeker níet om de reactie van TS, natuurlijk mag zij zich zo voelen en dat op het forum zetten, maar het gaat mij om de reacties die daarop volgen (gemeen, rotstreek, openbaar excuses gevraagd,enz. enz.)
    Dát vind ik overdreven!
    Wie weet heeft iemand de schoonzus gefeliciteerd, omdat ze dacht dat het geen geheim was oid???? Dat weten wij niet en daarom baal ik er van dat mensen soms zo snel en hard oordelen.
     
  9. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Lies, je verwoordt precies wat ik bedoel, maar ik zelf kon het niet zo goed omschrijven.
     
  10. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Waarschijnlijk was iemand idd gewoon heel erg blij voor MamavChantal ....... en heeft er niet bij na gedacht dat het nog geheim was , het staat hier natuurlijk ook ,en de werled is natuurlijk klein ..
     
  11. Wat jammer dat dit topic, wat eerst om meeleven en steun ging, nu verandert in een grote discussie.. :(

    Knuffel voor MamaChantal!
     
  12. ariel3

    ariel3 Actief lid

    27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    +1. Ook een hele dikke knuffel van mij!
     
  13. lely

    lely Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind dit hier ook erg ver gaan!!!

    Wat eerst id. een topic van steun moest zijn is nu een grote vergaderzaal met wat mama Chantal wel en niet had moeten doen en zeggen. Denk toch liever even aan de situatie mensen en probeer dingen dan iets zachter aan te pakken!!!
    En denk dat haar gevoelens nu ook overhoop liggen, ik weet er namelijk alles van!
     

Deel Deze Pagina