O nee wat verschrikkelijk dat het slechter gaat. Heel veel sterkte en kracht wens ik jullie toe! Dikke digitale knuffel!
Heeel veel sterkte Ik hoo echt mee voor jullie. Jullie meisje is een vechter en moet het gewoon redden.. Pfff wat oneerlijk allemaal..
Ik heb nog niet eerder geschreven, maar wil nu toch een reactie geven... Wat verschrikkelijk voor jullie kleine meid en voor jullie natuurlijk!! Het verhaal van jullie kleine meid grijpt me erg aan... Ik hoop zo dat ze er toch weer bovenop gaat komen! Wat moet dit voor jullie ontzettend zwaar zijn! Ik wil jullie dan ook ontzettend veel sterkte en kracht toewensen en voor jullie meisje een dikke knuffel...
4 weken alweer, wat een hel voor jullie... Hoe is ze verder, al van de beademing enz. af of is ze nog volledig gesedeerd?
jeetje wat een k8t nieuws zeg. Ik hoopte iets heel anders te lezen vandaag. Kunnen ze helemaal niets meer voor haar doen? Zo oneerljik ze hoort gewoon vrolijk rond te rennen en te spelen en vooral te lachen en genieten!!
o nee toch! Wat moet dit ontzettend afschuwelijk voor jullie zijn om jullie kleine meisje zo te zien vechten en geen vooruitgang te zien en dat al 4 weken lang! Ik vond 2 weken op de ic met mijn kleine mannetje al aanvoelen als jaren.. Ik brand nog iedere dag een kaarsje voor jullie kleine meisje, ze moet het gewoon redden!! Veel kracht gewenst!