Oh nee, dat ga je niet menen.... Reageert ze nog steeds niet op de medicatie?? Steek hier nog wat extra kaarsjes aan voor jullie... Zo oneerlijk dit!
Het is nu dus puur een 'complicatie' (infectie) na de operatie en niet zozeer de operatie zelf waardoor het nu zo slecht gaat?? Heb zo met jullie te doen, zelfs al ken ik jullie niet... Kan me niet voorstellen waar jullie nu doorheen gaan!
What a living hell!! Oh wat is dit erg zeg. Woorden schieten te kort, kan helaas alleen maar hopen, duimen en veel kracht jullie kant op sturen!
Hoop zo dat de medicatie alsnog aan gaat slaan! Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie... Nogmaals heel veel sterkte! (})
Ik steek zo weer kaarsje aan voor Viënna. Zet hem op kleine meid! Niet opgeven meisje,je bent al zo ver gekomen. Geef niet op meisje. Dapper en sterk meisje. We duimen hard voor je en branden kaarsjes. Pfff heb echt tranen in mijn ogen en brok in mijn keel. Heel veel sterkte. Wat zal dit moeilijk en zenuwslopend voor jullie zijn. Diep respect voor jullie als ouders en grote zus. We denken aan jullie.
Wat verschrikkelijk! Heb er verder gewoon geen woorden voor.. Duim en hoop echt zo dat ze ergens nog de kracht vindt te vechten en ook deze infectie weet te verslaan.. Heel veel sterkte!
Oo neee.. dit mag niet, hier duimen we dat de infectie waarden vanavond nog weer gaan dalen . Ze kunnen haar niet nog extra/ andere medicijnen coctails geven??? Ligt ze nog aan de ecmo?
Jeetje heftige complicatie dan zeg,. Operatie geslaagd en dan deze onzekerheid. Heel veel sterkte! Hoop echt dat het goed komt.
Kom op kleine meid! Ik ben niet het type van kaarsjes branden, maar dit grijpt mij aan, net als vele andere meiden. Vanavond steek ik voor jullie meid een kaarsje! Jullie gezin werd verblijd met jullie lieve kleine meid. Maar het geluk werd overschaduwd door geen kleinigheid. Maar Viënna is zoals ik hoor een sterk en vechtlustig "ding" Laat de moed niet zakken, want ze wil graag horen bij jullie fijne en warme gezin.
Ook ik steek vanavond weer een kaarsje aan voor jullie meiske... Het kan toch niet zo zijn dat haar hart sterk genoeg is om door te gaan maar dat ze geveld wordt door een schimmel... Vecht meisje, knok, hou vol, er is zoveel om voor te leven, zoveel liefde nog om te geven en te krijgen... De wereld kan echt nog niet zonder jou!!! Mama, papa en grote zus, heel veel sterkte... Wat een hel voor jullie om aan de zijlijn toe te kijken en niks te kunnen doen...
Ik blijf voor jullie kleine meisje duimen. Dit is zo oneerlijk. Doet haar hartje het goed, heeft ze het zo moeilijk door een complicatie. Heel veel sterkte!