Ook ik blijf aan jullie denken! Hou vol kleine meid!! Je papa, mama en grote zus willen jou niet kwijt! Heel veel sterkte!!
dat scheelt dan wel toch die ecmo, aar mogen ze ook maar zolang aan liggen toch? Ik hoop zo dat de infectie eruit gaat. bij mijn vader heeft een heftige cocktail de een na laatste dag die ze hem geven gepakt en die loopt hier gezond en wel rond, dus ik blijf hopen.
Pffff.. kom op meisje! VECHT! Jeetje, hier zijn geen woorden voor.. Sterkte.. Ik bid voor jullie en voor haar..
Oh nee toch, heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik duim voor jullie meisje, hopelijk is die rot infectie snel weg!!
Jeetje wat een onzekerheid. Ik duim heel hard dat de waarden weer gedaald zijn vanavond. Hele dikke knuffel voor jullie als gezin.
Ik moet al dagen aan jullie denken, het is zo oneerlijk. Ik hoop dat alle mensen die hier aan jullie denken, kaarsjes branden en duimen gaan helpen. Heel veel sterkte
Wat een verschrikkelijk bericht! Kom op kleine meid, volhouden!!! Heel veel sterkte vanaf hier..... helaas kunnen we niet meer doen dan dat..
Artsen gaan straks overleggen. . Cardiologen, chirurgen, ic artsen,.. Wat nu het "plan" is.. Oftewel. . Hoelang ons moppie nog behandeld word. De laatste dagen zijn aangebroken Ons kleine moppie kan de strijd niet winnen