Wat een vreselijke tijd! Ook vandaag weer een zenuwslopende dag. Heel veel sterkte! Lieve kleine vienna, vecht meisje!
Wat verschrikkelijk en wat leven jullie nu in een nachtmerrie! Heel veel sterkte en we denken allemaal aan jullie, hopelijk geeft dat een beetje steun in deze ontzettend moeilijke tijd knuffel!
Ik weet dat deze dagen een eeuwigheid duren en je per minuut leeft maar hou hoop zolang jullie meisje er nog is. Vecht als een tijger, dan zal zij het ook doen. Opgeven is geen optie zolang zij dat ook niet doet. En wonderen bestaan, echt ik heb ze vaak genoeg zelf gezien. Ik weet hoe zwaar deze strijd, angst en onzekerheid is. Bijna ondragelijk.... Maar Vienna vecht meisje!
Wat een naar bericht! Heb er een brok van in m'n keel. Heel veel sterkte... ik hoop op een wonder voor jullie kleine meisje!
Lieve kleine Vienna, ook al is er weinig hoop meer, vecht meisje, doe het voor je papa en mama en je zusje. Laat zien dat je het kan. Mamachantal: heel veel sterkte en ik hoopnzo dat je meisje het toch nog redden gaat,z hoort nog bij jullie. Verder weet ik gewoon niets te zeggen, het is oneerlijk ze is al zo ver gekomen, haar hartje doet het goed en dan door dit zou ze het niet redden. Hier brand een kaarsje voor jullie.
Kippenvel en sprakeloos.. Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat jullie meisje de kracht uit haar teentjes kan halen om jullie en de artsen positief te verbazen! Denk aan jullie!
Vreselijk ontzettend naar dit nieuws. Ik weet niet wat ik verder kan zeggen, behalve heel erg veel sterkte. De duimen blijven hier toch nog even draaien. Ik hoop dat jullie bij elkaar wat steun en warmte kunnen vinden.
Ach meid toch, wat verschrikkelijk... Ik weet niet wat ik zeggen moet... Als ze het echt niet meer kan winnen, dan zullen jullie haar moeten laten gaan, wat een enorm verdriet... Is er echt geen enkele hoop meer dat er nog iets in haar toestand zal veranderen de komende dagen? Mijn gedachten zullen bij jullie zijn, ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden...
Ik lees regelmatig met ingehouden adem mee, maar kan niet niet reageren. Mijn moederhart doet pijn als ik deze berichten lees. Kleine dappere meis, zet m op. Lieve papa, mama en zusje hou vol! Er zijn geen woorden genoeg. Ik zal een kaarsje branden!