Pff ondanks het benauwde weer heb ik het koud gekregen. Woorden schieten tekort als ik je bericht lees MamaChantal. Ik blijf duimen voor jullie en jullie kleine meid. Heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd. Zou nog veel willen zeggen maar ben stil.... Dikke knuffel
Kippenvel bij het lezen van je bericht... Weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn...
Wat verschrikkelijk oneerlijk dit. Wat ons helpt door het ziek zijn van mijn moeder is de zin "Don't give up today, give up tomorrow." want morgen is het weer vandaag. Dus Lieve Vienna Don't give up today!
Heel veel sterkte. Woorden schieten te kort hoop dat als er wonderen bestaan jullie daar de vruchten van mogen dragen. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie en jullie andere dochter.
NEE! Wat afschuwelijk, wat een vreselijk bericht... ik wil jullie alle kracht en sterkte toe wensen. Ik denk aan jullie en brand nogmaals een kaarsje vanavond.
Ohnee wat verschrikkelijk!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende dagen en hopen dat er een wonder gebeurt voor jullie lieve meisje.
Hoe on eerlijk is dit? Dit kan niet jullie hebben al zoveel moeten doorstaan! Kleine lieve vienna ik duim voor een wonder. Heel veel sterkte.
Ik ben er ook stil van.. Wat een gevecht.. klein lief dapper meisje.. Hier brand ook een kaarsje voor je en voor je ouders, nog niet opgeven hoor! Veel kracht gewenst!