Waarom is het zo oneerlijk allemaal? Het is buiten warm en klam ik lees je berichtje en heb het kippenvel over mijn hele lijf en voel me alsof ik de hele dag al in de diepvrieskist doorbreng. Meis ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dat ik jullie heel veel sterkte wens en dat jullie voor nu nog "genieten" van elk moment samen. Het klinkt misschien heel hard, maar als er geen kans meer iis op herstel, doe in ieder geval jullie best er een "mooi einde" van te maken. Wij denken aan jullie
Met een knoop in mijn maag heb ik je laatste berichtjes gelezen. Wat een afschuwelijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Heel veel sterkte gewenst. Wat verdrietig en wat oneerlijk dat jullie afscheid moeten gaan nemen van jullie prachtige Viënna.
Jee hoe kan dat nu Operatie geslaagd en dan.... Heel veel sterkte nogmaals. Hoop toch nog op iets beter..
Ik hoop dat jullie een wonder is gegund..... ze bestaan toch niet voor niets?! Heel veel sterkte voor jullie....
Kippenvel over mijn hele lijf.. Wat vreselijk oneerlijk!! Ook ik blijf hopen op een wonder. Heel heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Mijn moederhart is zojuist gebroken... Wat een vreselijk bericht. Jullie kleine zonnestraaltje gaat een sterretje worden Ik zal een kaarsje branden dat er een wonder mag geschieden. Ik hoop dat jullie nog een aantal mooie dagen gegund is om te genieten van elkaar. Sterkte
Ik wens jullie heel veel sterkte!! en hopelijk kunnen jullie nog een beetje genieten voor het einde nadert
Wat een vreselijk nieuws. Ik weet niet wat ik zeggen moet, kippenvel krijg ik ervan. Dit is zo oneerlijk, dit gun je niemand. Ik wil jullie he veel sterkte wensen, ik hoop dat er een wonder gebeurd. Vreselijk
Heb al die tijd mee gelezen met kippevel en niet gereageerd..maar kan nu niet anders.. De ergste nachtmerrie voor een vader en moeder.. Heel erg veel sterkte en koester de momenten die je nog samen hebt..
Wat een verschrikkelijk nieuws tranen staan in m'n ogen. Ik hoop en duim dat er een wonder gebeurd. Heel veel sterkte.