Wat een verschrikkelijk nieuws, zo oneerlijk! We blijven ondanks alles hopen op een wonder. Heel veel sterkte gewenst.
Oh wat vreselijk, dit... Op een afstandje heb ik Viënna's verhaal wel wat meegekregen, maar wat verschrikkelijk dat jullie dit nu te horen gekregen hebben... Ik denk aan jullie!
Nee dat kan niet waar zijn. Jullie zijn al zo ver gekomen, nu moet het goed komen. We denken aan jullie en er zal een kaarsje branden. Sterkte en veel kracht gewenst!
Verschrikkelijk oneerlijk is dit. kleine meid elk gevecht heb je gewonnen, deze schimmel mag echt niet van jou winnen. We blijven hopen op een heel groot wonder. Voor je papa,mama en grote zus heel veel sterkte de komende tijd.
Wat verschrikkelijk zeg, ik zit met tranen in mn ogen en weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte.
Ohh meiske... Wat kan het leven oneerlijk zijn en is het soms echt niet te begrijpen... Hopende op een wonder....
Oh neeeee toch... jeeeeeeeeetje... Als er maar 1 wonder mag gebeuren... Hopelijk voor jullie meisje!!!!!!!!!!!
Dit zou een ouder NOOIT mogen typen... Dit hoort een mama en een papa gewoon NOOIT mee te maken... Pfffff wat word er toch aan jullie gedacht... Zoveel steun en lieve berichtjes... Alles valt in het niet... met wat er jullie word aangedaan... Pfffffffff zoveel sterkte... en we blijven duimen voor een wonder... Dit verdient NIEMAND!!!!
Met een grote brok in mijn keel open ik iedere keer dit topic... Wat gaan jullie door een HEL! Dit is nieuws wat niemand wil horen en lezen. Ik wil jullie (nogmaals) heel veel sterkte wensen de komende dagen en probeer ondanks alles toch nog even met jullie gezinnetje en familie van haar te genieten... hoe vreemd dit ook klinkt!
Heel heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik hoop en duim op een wonder, hopelijk hebben jullie nog een paar mooie dagen samen waarin jullie van elkaar kunnen genieten........ Lieve kleine vienna..je bent een kanjertje.